Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές διοργάνωσαν στο λιμάνι του Πειραιά, για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.
Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές διοργάνωσαν στο λιμάνι του Πειραιά, για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.
Αρμόδια στελέχη πληροφόρησαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους έναντι προμηθευτών, όπως οι εταιρείες ακτοπλοΐας, ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων, ξενοδοχείων, και καταστημάτων λιανικού εμπορίου, καθώς και για τον τρόπο που μπορούν να τα διεκδικούν με απλές και γρήγορες διαδικασίες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Ταυτόχρονα, στην ενημερωτική δράση που ολοκληρώθηκε σήμερα, έγινε διανομή πληροφοριακού υλικού στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. Όπως επισημάνθηκε, η σωστή ενημέρωση και η φιλική εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, συμβάλλουν καθοριστικά στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης μεταξύ επιβατών και προμηθευτών αλλά και στην αναβάθμιση της ποιότητας του τουρισμού που αποτελεί σημαντικό πυλώνα για την οικονομία της χώρας και την ανάπτυξη.
Παράλληλα, στα γραφεία του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν και βέβαια για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.