Πολιτική
Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2006 16:30

Από τα ΚΕΠ η διεκπεραίωση 18 διοικητικών διαδικασιών της ΔΕΗ

Από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών θα διεκπεραιώνονται 18 διοικητικές διαδικασίες της ΔΕΗ.

Σε συνέχεια πρόσφατης νομοθετικής ρύθμισης (ν. 3345/05) η οποία επιτρέπει την ένταξη διαδικασιών του ευρύτερου δημόσιου τομέα στα ΚΕΠ, υπογράφτηκε Κοινή Υπουργική Απόφαση του υφυπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Απόστολου Ανδρεουλάκου, και του υφυπουργού Ανάπτυξης, Γιώργου Σαλαγκούδη, (ΦΕΚ 135Β/ 6-2-06) με την οποία 18 διοικητικές διαδικασίες της ΔΕΗ εντάσσονται στη βάση δεδομένων e-kep του υπουργείου Εσωτερικών.

Οι διαδικασίες της ΔΕΗ οι οποίες θα διεκπεραιώνονται μέσω ΚΕΠ είναι:

1. Αίτηση για εξόφληση λογαριασμών μέσω πάγιας εντολής τράπεζας (ΑΠΛΟ)

2. Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού

3. Αντικατάσταση κομμένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή

4. Αντικατάσταση μικροαυτόματου λόγω βλάβης

5. Αντικατάσταση σπασμένου τζαμιού κιβωτίου μετρητή

6. Αποξήλωση παροχής Χ.Τ. (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή)

7. Διακοπή ρεύματος με λύση συμβολαίου - αίτηση τελικού διακανονισμού

8. Διόρθωση λανθασμένων στοιχείων του λογαριασμού

9. Έλεγχος μετρητή μονοφασικού

10. Έλεγχος μετρητή τριφασικού

11. Επανασύνδεση ρεύματος (Μετά από προσωρινή διακοπή)

12. Μετατόπιση δικτύου ΔΕΗ

13. Μετατόπιση παροχής (Αποξήλωση / Επανατοποθέτηση μόνο καλωδίου)

14. Μετατόπιση παροχής και μετρητή (Αποξήλωση / Επανατοποθέτηση καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή)

15. Προσωρινή διακοπή ρεύματος χωρίς λύση συμβολαίου

16. Χορήγηση βεβαίωσης αρχικής ηλεκτροδότησης

17. Χορήγηση βεβαίωσης κλειστού ακινήτου

18. Χορήγηση φωτοαντιγράφου εκ των παραστατικών ηλεκτροδότησης

Με την ένταξη των προαναφερθέντων διαδικασιών οι πολίτες -πελάτες της ΔΕΗ θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τα 1.007 ΚΕΠ όλης της χώρας και όχι μόνο από τα καταστήματα της Επιχείρησης.