Η νέα εποχή που εγκαινιάστηκε με την επιτυχή εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα Μουσεία της χώρας συνεχίζεται με πλέγμα παρεμβάσεων για τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρονται στον παγκόσμιο επισκέπτη.
Η νέα εποχή που εγκαινιάστηκε με την επιτυχή εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα Μουσεία της χώρας συνεχίζεται με πλέγμα παρεμβάσεων για τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρονται στον παγκόσμιο επισκέπτη.
Συγκεκριμένα, ύστερα από θετική γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ), το ηλεκτρονικό εισιτήριο επεκτείνεται μέσω πολιτιστικής χορηγίας στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας. Ταυτόχρονα, έχει συμβασιοποιηθεί από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου η επέκταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους Βασιλικούς Τάφους των Αιγών (Βεργίνα), ενώ ακολουθεί το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, με την αντίστοιχη προεργασία να έχει γίνει για τους Δελφούς και τα μνημεία και Μουσεία της Θεσσαλονίκης (Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, Ροτόντα, Λευκός Πύργος).
Επίσης, τέθηκε σε λειτουργία η ειδικά διαμορφωμένη διαδικτυακή υπηρεσία για τους επαγγελματίες του τουρισμού (b2b), η οποία έγινε δεκτή με ικανοποίηση κατά την παρουσίασή της και ήδη χρησιμοποιείται από τους πιστοποιημένους συνεργάτες του τουριστικού κλάδου. Παράλληλα, ικανοποιείται το διαχρονικό αίτημα των ξεναγών για χορήγηση ηλεκτρονικής κάρτας εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα Μουσεία.
Στο πλαίσιο της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες της Ακρόπολης, το σημαντικότερο μνημείο της χώρας που δέχεται εκατομμύρια επισκεπτών κάθε χρόνο, εντάσσεται η δημιουργία εκδοτηρίων ταχείας διέλευσης (fast lane) που έχουν ήδη ξεκινήσει να εξυπηρετούν όσους εκδίδουν διαδικτυακά το εισιτήριό τους και επιθυμούν να προμηθευτούν εύκολα και γρήγορα εισιτήρια για δικαιούχους ελεύθερης εισόδου που συνοδεύουν (π.χ. οικογένειες με παιδιά).
Παράλληλα, έχουν τοποθετηθεί και λειτουργούν οικίσκοι με αυτόματους πωλητές για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών που εκδίδουν τα εισιτήριά τους επιτόπου. Επίσης, σε συνέχεια σχετικής έγκρισης του ΚΑΣ, προχωρούν οι εργασίες για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων στις εισόδους του χώρου για την καλύτερη υποστήριξη του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Την ίδια ώρα, τα στοιχεία για τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Ακρόπολη δικαιώνουν την πολιτική του Υπουργείου, καθώς το ποσοστό των κανονικών εισιτηρίων που εκδίδονται διαδικτυακά από μεμονωμένους επισκέπτες διπλασιάστηκε σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας στο 10%. Συνολικά, τον Μάιο και του Ιούνιο το 50% των εισιτηρίων εκδόθηκαν από εναλλακτικά κανάλια πώλησης εκτός των εκδοτηρίων (διαδικτυακή εφαρμογή, αυτόματοι πωλητές, εκδοτήριο ομαδικών εισιτηρίων στη Ροβέρτου Γκάλι), συμβάλλοντας στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών και στη βελτίωση της εμπειρίας της επίσκεψης.