Με σύνθημα «Ενωμένοι μπορούμε» και με άνοιγμα σε πολίτες που ψήφισαν άλλα κόμματα στην πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση, προχωρά η Νέα Δημοκρατία στον δρόμο προς την κάλπη. Τις επόμενες εβδομάδες θα υπάρξει μία «μοντέρνα» προεκλογική εκστρατεία με στόχο να περάσει ένα καθαρό μήνυμα στους πολίτες, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να τονίζει σε όλες τις παρεμβάσεις του πως «έρχομαι να ενώσω, δεν θα ακολουθήσω την πόλωση».
Από την έντυπη έκδοση
Της Κατερίνας Κοκκαλιάρη
Με σύνθημα «Ενωμένοι μπορούμε» και με άνοιγμα σε πολίτες που ψήφισαν άλλα κόμματα στην πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση, προχωρά η Νέα Δημοκρατία στον δρόμο προς την κάλπη. Τις επόμενες εβδομάδες θα υπάρξει μία «μοντέρνα» προεκλογική εκστρατεία με στόχο να περάσει ένα καθαρό μήνυμα στους πολίτες, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να τονίζει σε όλες τις παρεμβάσεις του πως «έρχομαι να ενώσω, δεν θα ακολουθήσω την πόλωση». Τις «παραδοσιακές» συγκεντρώσεις θα αντικαταστήσουν θεματικές εκδηλώσεις, ενώ έμφαση θα δοθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά και την πρωτιά της αξιωματικής αντιπολίτευσης στους νέους. Στην τελική ευθεία βρίσκεται και η συγκρότηση των ψηφοδελτίων και σε αυτήν τη φάση το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην Αττική, με τις περισσότερες θέσεις να έχουν κλείσει.
Στον δρόμο προς τις εθνικές εκλογές η «γαλάζια» καμπάνια δεν θα κινηθεί στα κλασικά πρότυπα. Για παράδειγμα, αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις θα δημιουργηθούν μικρότερες εκδηλώσεις, στις οποίες ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί με πολίτες.
Πηγές της Πειραιώς σημειώνουν πως με αυτόν τον τρόπο ο πρόεδρος του κόμματος μπορεί να απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους εμπιστεύθηκαν τη Ν.Δ. στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία προτιμούν οι νεότερες ηλικίες για την ενημέρωσή τους. Και σε αυτήν την περίπτωση έχει επιλεγεί μία διαφορετική καμπάνια, όπου το βάρος πέφτει στην παρουσίαση των θέσεων του κόμματος με σύγχρονο τρόπο και όχι στα αρνητικά μηνύματα.
Μάλιστα, μετά τη «γαλάζια» πρωτιά στους νέους στις ευρωεκλογές, η εκτίμηση είναι πως η στρατηγική αυτή είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη και θα συνεχιστεί.
Συγκρότηση ψηφοδελτίων
Όσον αφορά τα «γαλάζια» ψηφοδέλτια, ήδη έχει αρχίσει η συζήτηση για τα ονόματα που θα δώσουν τη μάχη στη Β’ Αθηνών, μια εκλογική περιφέρεια που πλέον έχει «σπάσει» σε τρία τμήματα. Στον Νότιο Τομέα, μεταξύ άλλων, υποψήφιοι θα είναι οι νυν βουλευτές Νίκος Δένδιας, Χάρης Θεοχάρης, Άννα Καραμανλή και Σοφία Βούλτεψη, ο δημοσιογράφος Μπάμπης Παπαδημητρίου, ο πρώην αναπληρωτής εκπρόσωπος του κόμματος Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο πρώην δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Διονύσης Χατζηδάκης, ο μετεωρολόγος Γιάννης Καλλιάνος κ.ά.
Στον Βόρειο Τομέα θα κατέβουν οι δύο αντιπρόεδροι του κόμματος Άδωνις Γεωργιάδης και Κωστής Χατζηδάκης, οι βουλευτές Γιώργος Κουμουτσάκος, Νίκη Κεραμέως και Ζωή Ράπτη, ο πρώην υπουργός Θεόδωρος Ρουσόπουλος, ο συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος, ο Νίκος Ρωμανός κ.ά. Στον Δυτικό Τομέα θα είναι υποψήφιος ο πρόεδρος του κόμματος Κυριάκος Μητσοτάκης, οι βουλευτές Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και Γεράσιμος Γιακουμάτος, οι δημοσιογράφοι Αντώνης Πανούτσος και Γιάννης Λοβέρδος κ.ά. Παράλληλα θα αξιοποιηθούν πρόσωπα που είχαν θετική πορεία στις ευρωεκλογές, όπως ο Γ. Αμυράς (που έχει ακουστεί για δύο περιφέρειες) και ο Δημήτρης Καιρίδης.