Αφιερώματα
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2019 11:04

ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Α.Ε.: Μια ελληνική καινοτομία ταξιδεύει σε 4 ηπείρους

Η 100% ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Α.Ε., η οποία παράγει τις αγαπημένες μάρκες εμπιστοσύνης EveryDay, Babylino, Pom Pon, BabyCare, Sani, Wet Hankies κ.ά., αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη, με μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής και μοναδικές καινοτομίες στα προϊόντα της.

Η 100% ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Α.Ε., η οποία παράγει τις αγαπημένες μάρκες εμπιστοσύνης EveryDay, Babylino, Pom Pon, BabyCare, Sani, Wet Hankies κ.ά., αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη, με μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής και μοναδικές καινοτομίες στα προϊόντα της. Αμιγώς ελληνική ως εταιρεία, κατόρθωσε στη διάρκεια των χρόνων να κατακτήσει την πρώτη θέση στη συνολική κατηγορία προσωπικής υγιεινής στην Ελλάδα προσφέροντας στη σύγχρονη οικογένεια ολοκληρωμένες πρωτοποριακές προτάσεις για τη φροντίδα της προσωπικής υγιεινής.

Η εταιρεία αποτελεί ισχυρή δύναμη στον τομέα της και στο εξωτερικό ταξιδεύοντας μέσω των προϊόντων που παράγει, τόσο την ελληνική καινοτομία της όσο και την ειδική τεχνογνωσία της. Η εξωστρεφής στρατηγική και η στόχευση της ΜΕΓΑ σε νέες αγορές έχουν συμβάλει ώστε να επιτύχει οκταπλασιασμό των εξαγωγών της το διάστημα 2010 - 2018.  

Δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα 

Η ΜΕΓΑ δραστηριοποιείται στο εξωτερικό από τη δεκαετία του ‘90. Ο εξαγωγικός προσανατολισμός της αποτέλεσε βασικό πυλώνα για την ανάπτυξή της. Από το 2000 μέχρι και σήμερα  οι εξαγωγές της ΜΕΓΑ σημείωσαν αλματώδη ανάπτυξη, αποτελώντας έναν άξιο εκπρόσωπο των ελληνικών προϊόντων προσωπικής υγιεινής στις αγορές του εξωτερικού. Η διεθνής παρουσία της εταιρείας ενδυναμώνεται περαιτέρω, διεισδύοντας δυναμικά κάθε χρόνο σε νέες χώρες του εξωτερικού, επιβεβαιώνοντας ότι η καινοτομία και η ποιότητα μπορούν να έχουν ελληνική ταυτότητα, αλλά και διεθνές διαβατήριο. 

Σήμερα, όπου εξακολουθεί και εισάγεται, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μεγάλο ποσοστό προϊόντων προσωπικής υγιεινής, η κατηγορία βρεφικές πάνες μεταξύ άλλων έχει πάρει τη θέση της στα 60 σημαντικότερα ελληνικά εξαγόμενα προϊόντα, κυρίως χάρη στις εξαγωγικές πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ. Παράλληλα και τα υπόλοιπα brands της ΜΕΓΑ (EveryDay, Wet Hankies κ.ά) βρίσκονται πλέον στα ράφια καταστημάτων σημαντικών χωρών του εξωτερικού. 

Εκτός από την επιτυχημένη διεθνή παρουσία των δικών της brands, μέρος του εξωστρεφούς προσανατολισμού της ελληνικής βιομηχανίας αποτελεί και η εδραίωση των μακροχρόνιων στρατηγικών συνεργασιών contract manufacturing. Η ΜΕΓΑ λειτουργεί ως προμηθευτής σε μεγάλες παραγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις της Βορειοδυτικής Ευρώπης, προσφέροντας την καινοτομία, την άριστη ποιότητα και την τεχνογνωσία της σε επώνυμα προϊόντα υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών. Επιπλέον παράγει για λογαριασμό κορυφαίων εταιρειών προϊόντα ειδικών προδιαγραφών (π.χ. βιοδιασπώμενα), χρησιμοποιώντας ειδικές πρώτες ύλες και σχεδιασμό προϊόντων με άριστη ποιότητα και με σεβασμό στο περιβάλλον. 

Η 100% ελληνική «sensitive» πρόταση στην προσωπική υγιεινή ταξιδεύει σε 4 ηπείρους 

Η ΜΕΓΑ έχει προτείνει τη δική της 100% ελληνική πρόταση στην προσωπική υγιεινή, βασίζοντας τον σχεδιασμό των προϊόντων της στην αρχή της μέγιστης φιλικότητας προς το δέρμα. Στα πλαίσια αυτής της αρχής, η εταιρεία το 1997 δημιούργησε μια μοναδική καινοτομία στην κατηγορία προσωπικής υγιεινής, την πρώτη παγκοσμίως Sensitive σερβιέτα, με μοναδικά φιλικό υφασμάτινο κάλυμμα, αποτελούμενο από ίνες, αντί για φιλμ, σε αντίθεση με τις κοινές σερβιέτες. Τo sensitive concept στη συνέχεια εφαρμόστηκε και στα υπόλοιπα προϊόντα της, με στόχο την αξιόπιστη πιστοποιημένη φιλική προστασία προς το δέρμα. Μάλιστα, οι σερβιέτες EveryDay ήταν οι πρώτες στην Ευρώπη που πιστοποιήθηκαν με OEKO TEX Standard 100 για απουσία βλαβερών ουσιών. Η αρχή του μέγιστου σεβασμού προς το δέρμα στη συνέχεια εφαρμόστηκε και στην κατηγορία βρεφικών πανών. Τα Babylino Sensitive αποτελούν μια από τις λίγες σειρές βρεφικών πανών που φέρουν τον descriptor «sensitive», ενώ επίσης είναι η πρώτη πάνα στην Ευρώπη που πιστοποιήθηκε με OEKO TEX Standard 100 για απουσία πάνω από 200 βλαβερών ουσιών.  

Αυτή η καινοτόμος, 100% ελληνική, «sensitive» πρόταση στη γυναικεία υγιεινή, χάρη στην εξωστρέφεια της ΜΕΓΑ, ταξιδεύει σήμερα με επιτυχία σε 4 ηπείρους, ισχυροποιώντας κάθε χρόνο και περισσότερο τόσο τη γεωγραφική παρουσία της όσο και τα μερίδια που κατακτά στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού.

Με το βλέμμα στο μέλλον 

Αφουγκραζόμενη τις μεταβαλλόμενες ανάγκες, η ΜΕΓΑ συνεχίζει σήμερα με νέες καινοτομίες, οι οποίες προσανατολίζονται περισσότερο από ποτέ στη χρήση βιοδιασπώμενων υλικών, που προστατεύουν το περιβάλλον και αξιοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους διαθέσιμους πόρους. 

Η ΜΕΓΑ έχει ήδη πιστοποιηθεί με τα κάτωθι διεθνή πρότυπα:

  • COSMOS-Standard, ένα εναρμονισμένο διεθνές πρότυπο για την πιστοποίηση των βιολογικών και των φυσικών προϊόντων καλλυντικών και προσωπικής φροντίδας.
  • FSC (Forest Stewardship Council) Chain of Custody και πιστοποίηση PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification) που διασφαλίζουν ότι το προϊόν προέρχεται από σωστή διαχείριση των δασών που παρέχει περιβαλλοντικά, κοινωνικά και οικονομικά οφέλη.

Η παραπάνω τεχνογνωσία στην παραγωγή eco friendly προϊόντων αποτελεί ένα ακόμα πλεονέκτημα που απέκτησε η ΜΕΓΑ ήδη από το 2000, χάρη στις ισχυρές συνεργασίες contact manufacturing με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού, με παγκόσμια παρουσία, αφιερωμένες αποκλειστικά στο σχεδιασμό eco friendly προϊόντων. 

Από όλους τους εναλλακτικούς προμηθευτές ανά τον κόσμο, οι εταιρείες αυτές επέλεξαν τη ΜΕΓΑ ως προμηθευτή τους, χάρη στην ποιότητα, τα συστήματα ποιοτικής διασφάλισης, την καινοτομία στον προϊοντικό σχεδιασμό, την eco friendly τεχνογνωσία και την εμπιστοσύνη στο ήθος της εταιρείας. Έτσι, μια ελληνική εταιρεία έχει καταφέρει να έχει σήμερα σημαντική παρουσία και στον χώρο των eco friendly προϊόντων προσωπικής υγιεινής, τα οποία αποτελούν την «επόμενη μέρα» της κατηγορίας, καθώς και την απόδειξη μιας εταιρικής δραστηριότητας με σεβασμό στο «αύριο» των επόμενων γενεών.