Κοινωνία
Παρασκευή, 10 Μαΐου 2019 17:39

Συγκέντρωση καθαριστριών τη Δευτέρα έξω από το Υπουργείο Υγείας

Συγκέντρωση των καθαριστριών που ζητούν παράταση των συμβάσεών τους, διοργανώνει το σωματείο Εργαζομένων στο "Δρομοκαϊτειο" Νοσοκομείο, έξω από το Υπουργείο Υγείας, την Δευτέρα 13 Μαΐου στις 9 το πρωί.

Συγκέντρωση των καθαριστριών που ζητούν παράταση των συμβάσεών τους, διοργανώνει το σωματείο Εργαζομένων στο "Δρομοκαϊτειο" Νοσοκομείο, έξω από το Υπουργείο Υγείας, την Δευτέρα 13 Μαΐου στις 9 το πρωί.

Το Σωματείο σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι παρά τις δεσμεύσεις για παράταση των συμβάσεων, «οι καθαρίστριες χάνουν την δουλειά τους. Πάνε σε ένα διαγωνισμό παρωδία όπου θα γίνουν πολυάριθμες αιτήσεις υποψηφίων και οι σημερινές καθαρίστριες που εργάζονται πάνω από 10 χρόνια στο Δρομοκαϊτειο θα απολυθούν».

naftemporiki.gr