Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της διαδρομής του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα, παρουσία του γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνου Βούρδα.
Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της διαδρομής του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα, παρουσία του γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνου Βούρδα.
Όπως τονίζεται, πρόκειται για ένα έργο ζωτικής σημασίας για την περιοχή, που αλλάζει τα δεδομένα στις μετακινήσεις δημιουργώντας νέες συνθήκες ανάπτυξης: «Το σημερινό πρώτο δρομολόγιο, αποτελεί ακόμη ένα δείγμα της βαρύτητας που δίνει η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην ανάπτυξη και την αναβάθμιση του Σιδηροδρομικού Δικτύου», τόνισε ο κ. Βούρδας, κατά το σημερινό πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο, στο οποίο παραβρέθηκαν επίσης, ο βουλευτήςτου ΣΥΡΙΖΑ, Κωνσταντίνος Σπαρτινός, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Απόστολος Κατσιφάρας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Θεοχάρης, αλλά και άλλοι εκπρόσωποι της σιδηροδρομικής οικογένειας όπως και τοπικών φορέων.
Κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού δρομολογίου ελέχθησαν και οι τελευταίες τεχνικές λεπτομέρειες, ούτως ώστε να ξεκινήσουν τα κανονικά δρομολόγια το συντομότερο δυνατό. Με την έναρξη τους να τοποθετείται χρονικά στις 16 Μαΐου, οπότε και θα ξεκινήσει η σταδιακή δρομολόγηση των συρμών στη διαδρομή Πάτρας-Κάτω Αχαΐας.
Η σιδηροδρομική σύνδεση Πάτρας- Κάτω Αχαΐας περιλαμβάνει 11 σταθμούς που είναι ήδη έτοιμοι για να υποδεχθούν τους επιβάτες και οι οποίοι είναι οι εξής:
Σημειώνεται, ότι η εν λόγω επέκταση του Προαστιακού αναμένεται να εξυπηρετήσει εκτός των άλλων και τις μετακινήσεις των εργαζομένων της ΒΙΠΕ Πατρών, και βεβαίως τους χιλιάδες τουρίστες και παραθεριστές της ευρύτερης περιοχής. Το έργο είναι προϋπολογισμού 5,36 εκατ. ευρώ.