Έμπνευση από το μακρινό παρελθόν άντλησε ο διευθυντής δημιουργικού του ιταλικού οίκου Gucci Αλεσάντρο Μικέλε για τη νέα καμπάνια της προ-φθινοπωρινής συλλογής 2019.
Έμπνευση από το μακρινό παρελθόν άντλησε ο διευθυντής δημιουργικού του ιταλικού οίκου Gucci Αλεσάντρο Μικέλε για τη νέα καμπάνια της προ-φθινοπωρινής συλλογής 2019.
Η φωτογράφηση έγινε στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα, στη Σικελία, με τον φωτογράφο Γκλεν Λούντφορντ να τιμά την αρχαιοελληνική παράδοση της μάζωξης, με σκοπό την απόλαυση ενός συμποσίου με μουσική, χορό, συζητήσεις και διασκέδαση με φίλους.
Πάντως, τα μοντέλα της διαφημιστικής καμπάνιας δεν φορούν αρχαιοελληνικές ενδυμασίες, αλλά κοστούμια με φωτεινά μοτίβα, καφτάνια και τουνίκ της αισθητικής του Αλεσάντρο Μικέλε.
Σύμφωνα με τον οίκο, στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα που χρονολογείται από τον 7ο αιώνα π.Χ., παρουσιάζεται η σύγχρονη ματιά του Μικέλε για το κλασσικό συμπόσιο.
Με πληροφορίες από ΑΜΠΕ