Ενα πολύ σημαντικό θέμα των επιχειρήσεων, που αντιμετωπίζουν συχνότατα -αφού είναι συνυφασμένο με τα συναλλακτικά ήθη και τις οικονομικές συνθήκες της χώρας μας-, είναι οι ανεπίδεκτες εισπράξεων απαιτήσεις από πελάτες που αδυνατούν ή αρνούνται, για διάφορους λόγους, να εξοφλήσουν το υπόλοιπο των λογαριασμών τους, γράφει η Τατιάνα Ψαριανού.
Από την έντυπη έκδοση
Της Τατιάνας Ψαριανού,
partner της εταιρείας Οικονομικών Συμβούλων & Ελεγκτών Γραφείο Ψαριανού Α.Ε.
Ενα πολύ σημαντικό θέμα των επιχειρήσεων, που αντιμετωπίζουν συχνότατα -αφού είναι συνυφασμένο με τα συναλλακτικά ήθη και τις οικονομικές συνθήκες της χώρας μας-, είναι οι ανεπίδεκτες εισπράξεων απαιτήσεις από πελάτες που αδυνατούν ή αρνούνται, για διάφορους λόγους, να εξοφλήσουν το υπόλοιπο των λογαριασμών τους. Τα θέματα που ανακύπτουν από τις απαιτήσεις αυτές είναι αρκετά και η σωστή αντιμετώπισή τους απαιτεί τους κατάλληλους λογιστικούς και φορολογικούς χειρισμούς, ώστε η επιχείρηση να μην επωμιστεί τις συνέπειες των σχετικών νόμων.
Εμείς εδώ θα εξετάσουμε τη θεώρηση και τον χαρακτηρισμό των απαιτήσεων αυτών από το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να επιβληθεί ή όχι χαρτόσημο στα ποσά των διαγραφών των επισφαλειών.