Δοκιμαστικό δρομολόγιο από τον σταθμό Κιάτου μέχρι τον σταθμό Αιγίου, με ενδιάμεσες στάσεις στους σταθμούς Ξυλοκάστρου και Ακράτας, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Απριλίου, στo πλαίσιο της ολοκλήρωσης της επιδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Κιάτο – Ροδοδάφνη.
Δοκιμαστικό δρομολόγιο από τον σταθμό Κιάτου μέχρι τον σταθμό Αιγίου, με ενδιάμεσες στάσεις στους σταθμούς Ξυλοκάστρου και Ακράτας, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Απριλίου, στo πλαίσιο της ολοκλήρωσης της επιδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Κιάτο – Ροδοδάφνη.
Το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα είναι το πρώτο, μετά από οκτώ χρόνια αναστολής της κυκλοφορίας τρένων στο εν λόγω τμήμα, λόγω κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Όπως αναφέρει ειδικότερα σε σχετική ανακοίνωσή της η ΕΡΓΟΣΕ, πρόκειται για τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 70 χλμ. σε συνέχεια του λειτουργικού τμήματος Κόρινθος – Κιάτο, που περιλαμβάνει τρεις νέους σταθμούς σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα και Αίγιο και έξι στάσεις σε Διμηνιό, Λυκοποριά, Λυγιά, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό και Ελίκη.
Η ΕΡΓΟΣΕ ολοκλήρωσε την κατασκευή νέας σύγχρονης υποδομής που περιλαμβάνει έξι σήραγγες συνολικού μήκους 11 χιλμ, οκτώ σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 1.700μ., 19 σιδηροδρομικές γέφυρες, 63 κάτω διαβάσεις και 10 άνω διαβάσεις και που επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων τρένου (άνω των 200 χλμ/ώρα).