Η κίνηση να το κατασκευάσουν ήταν έξυπνη, καθώς δίνει την ευκαιρία σε μια ακόμη κατηγορία αγοραστών να νιώσει πιο… ψηλά, με σήμα ισχυρό και λογική τιμή βάσης στις αγορές. Το αν το μικρομεσαίο T-Cross θα «κανιβαλίσει» το αμέσως μεγαλύτερο T-Roc δεν το ξέρουμε, αλλά μάλλον το έχουν μελετήσει οι Γερμανοί. Ούτως ώστε να λειτουργήσει περισσότερο ως εμβόλιμο για κάποιους που θέλουν να πάνε λίγο παραπέρα από ένα Polo, με τάσεις ελαφρώς ανατρεπτικές, που δεν τους τις εξασφαλίζει ένα απλό Golf, ενώ ταυτόχρονα δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις χώρων.
Από την έντυπη έκδοση
Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
Η κίνηση να το κατασκευάσουν ήταν έξυπνη, καθώς δίνει την ευκαιρία σε μια ακόμη κατηγορία αγοραστών να νιώσει πιο… ψηλά, με σήμα ισχυρό και λογική τιμή βάσης στις αγορές. Το αν το μικρομεσαίο T-Cross θα «κανιβαλίσει» το αμέσως μεγαλύτερο T-Roc δεν το ξέρουμε, αλλά μάλλον το έχουν μελετήσει οι Γερμανοί. Ούτως ώστε να λειτουργήσει περισσότερο ως εμβόλιμο για κάποιους που θέλουν να πάνε λίγο παραπέρα από ένα Polo, με τάσεις ελαφρώς ανατρεπτικές, που δεν τους τις εξασφαλίζει ένα απλό Golf, ενώ ταυτόχρονα δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις χώρων.
Με διαστάσεις 4.110 Χ 1.782 Χ 1.558 και χώρο αποσκευών 347 έως 417 λίτρα (πίσω το κάθισμα μετακινείται κατά 14 εκατοστά) και στάνταρ τη ρεζέρβα σε όλες τις εκδόσεις, το T-Cross έχει απόσταση από το έδαφος 18 εκατοστά, άρα προκαλεί για περαιτέρω αναζητήσεις εκτός των τειχών.
Αυτό που κυριαρχεί στην όλη εικόνα του είναι το όμορφο και νεανικό στιλ με ξεχωριστά επιμέρους στοιχεία από τα άλλα ομόσταβλα. Στο εσωτερικό, εκτός από το χρώμα που συνδυάζεται με την εξωτερική απόχρωση, το T-Cross φέρει το νέο σχεδιαστικά τιμόνι της Volkswagen. H κεντρική οθόνη είναι οκτώ ιντσών, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι έξτρα.
Σε πρώτη φάση, θα διατίθεται στην ελληνική αγορά με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν diesel. Οι βενζίνης είναι τρικύλινδροι, του ενός λίτρου με 95 και 115 ίππους. Ο «μικρός» συνδυάζεται με χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο και η μεγαλύτερη έκδοση με εξάρι χειροκίνητο, ή αυτόματο DSG-7 σχέσεων. Το 2020 αναμένεται η έκδοση 1,5 TSI με 150 ίππους. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι τετρακύλινδρος 1.6 TDI 95 ίππων και συνδυάζεται με χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο ή αυτόματο DSG-7 σχέσεων.
Η βασική έκδοση Life με τον μικρότερο σε ιπποδύναμη κινητήρα περιλαμβάνει ως στάνταρ, μεταξύ άλλων, τα εξής: επαγωγική φόρτιση smartphone, συνδεσιμότητα VW connect, κάμερα οπισθοπορείας, διατήρηση λωρίδας, ένδειξη τυφλού σημείου στους εξωτερικούς καθρέπτες, αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, αναγνώριση κόπωσης, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, ράγες οροφής. Και όλα αυτά με τιμή 17.400 ευρώ, που σίγουρα σε κάνει να χαμογελάς. Από εκεί και πέρα, η μεγαλύτερη χαρά έρχεται από την οδήγηση που σε πείθει για την ασφάλεια του πράγματος, την ευελιξία και τις καλές επιδόσεις.