Υπόθεση της Mercedes ήταν και ο τρίτος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη Φόρμουλα 1, που διεξήχθη στην πίστα της Σανγκάης και θα περάσει στην Ιστορία ως ο 1.000ός στη διοργάνωση.
Υπόθεση της Mercedes ήταν και ο τρίτος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη Φόρμουλα 1, που διεξήχθη στην πίστα της Σανγκάης και θα περάσει στην Ιστορία ως ο 1.000ός στη διοργάνωση.
Νικητής, για δεύτερη φορά φέτος και τέταρτη στις έξι τελευταίες κούρσες στην Κίνα, ο Λιούις Χάμιλτον. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τέθηκε επικεφαλής στην κατάταξη, περνώντας το συνάδελφό του στα «ασημένια βέλη», Βάλτερι Μπότας, παρότι ο Φινλανδός εκκίνησε από την pole position.
Αυτό ουδόλως ενόχλησε τους ανθρώπους της ομάδας, πάντως, που είδαν τους δύο πιλότους τους να φτάνουν το τρίτο «1 - 2» στους ισάριθμους φετινούς αγώνες, την ώρα που η Ferrari δεν δείχνει ικανή να ακολουθήσει το ρυθμό της Mercedes.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αρκέστηκε στην τρίτη θέση, ενώ ο άλλος πιλότος της Scuderia, ο Σαρλ Λεκλέρκ, ήταν πέμπτος, με τη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν να τερματίζει τέταρτη.
Η στρατηγική της Ferrari ήταν αξιοσημείωτα κακή. Στον 10ο γύρο του αγώνα οι άνθρωποι της ιταλικής ομάδας έδωσαν εντολή στον Λεκλέρκ να παραχωρήσει την τρίτη θέση στον Φέτελ, με επιχείρημα ότι ήταν ταχύτερος.
Σαν να μην έφτανε αυτό, οι μηχανικοί της καθυστέρησαν χαρακτηριστικά και στα δύο πιτ-στοπ του Μονεγάσκου πιλότου, γεγονός που κόστισε στον Λεκλέρκ την τέταρτη θέση, προς όφελος του Φερστάπεν και της Red Bull.
Η σημερινή ήταν η 75η νίκη του Χάμιλτον, ο οποίος απέχει πια μόλις 16 πρωτιές από το ρεκόρ του Μίχαελ Σουμάχερ, που είχε μετρήσει 91 νίκες στη μεγάλη καριέρα του.
«Το να κάνεις το "1-2" στο 1.000ό γκραν πρι είναι κάτι μοναδικό. Είδα από την αρχή ότι μπορούσα να κάνω την διαφορά και τώρα πλέον όλα ανήκουν στην Ιστορία» δήλωσε ο Χάμιλτον, που το 2014 είχε νικήσει και στο 900ό γκραν πρι, στην πίστα του Μπαχρέιν!
Από εκεί και ύστερα, τη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Πιερ Γκασλί (Red Bull), που έκανε τον γρηγορότερο γύρο στον αγώνα και πήρε το μπόνους του βαθμού, Ντάνιελ Ρικιάρντο (Renault), Σέρχιο Πέρες (Racing Point), Κίμι Ράικονεν (Alfa Romeo) και Αλεξάντερ Άλμπον (Toro Rosso).