Να «απολύσει» τα μισά από τα 243 ρομπότ του και να τα αντικαταστήσει με ανθρώπους, αναγκάζεται το πρώτο ρομποτικό ξενοδοχείο του κόσμου, αναθεωρώντας ελαφρώς το πλάνο του.
Να «απολύσει» τα μισά από τα 243 ρομπότ του και να τα αντικαταστήσει με ανθρώπους, αναγκάζεται το πρώτο ρομποτικό ξενοδοχείο του κόσμου, αναθεωρώντας ελαφρώς το πλάνο του.
Πρόκειται για το Ξενοδοχείο Henn na -στα ελληνικά «Το Παράξενο Ξενοδοχείο»- το οποίο άρχισε να λειτουργεί το 2015 στην Ιαπωνία και γρήγορα κέρδισε μια θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες λόγω της… έλλειψης ανθρώπινης παρουσίας, καθώς ακόμη και το «τσεκ ιν» οι καθαριότητες και τα κοκτέιλ, γίνονταν από ρομπότ.
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Huis Ten Bosch πίστευε ότι με τον τρόπο αυτό θα μείωνε το κόστος λειτουργίας της και θα συμβάδιζε με το πνεύμα της εποχής.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Economist, τα πράγματα μάλλον δεν πήγαν βάσει σχεδίου. Ο ρομποτικός ρεσεψιονίστ δυσκολευόταν να απαντήσει στις ερωτήσεις των πελατών, ο ρομποτικός γκρουμ αδυνατούσε να βγει από το ξενοδοχείο ή να ανέβει σκάλες για να εξυπηρετήσει τους πελάτες με τις αποσκευές τους, ενώ η ρομποτική χορεύτρια κάποια στιγμή… χάλασε.
Τελικώς, οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου συνειδητοποίησαν ότι έπρεπε να αυξήσουν το προσωπικό τους, όχι μόνο για να εξυπηρετούν πια και άνθρωποι εργαζόμενοι τους πελάτες, αλλά επίσης για να βοηθούν και να επισκευάζουν τα ρομπότ.
Αφού το πάθημα… έγινε μάθημα, η Αγιάκο Ματσούο, εκπρόσωπος της εταιρείας που διαχειρίζεται το ξενοδοχείο, ανέφερε ότι το μέλλον των ξενοδοχείων θα είναι μεν και ρομποτικό, ωστόσο συμπλήρωσε πως είναι απαραίτητη και η ανθρώπινη παρουσία, για τις υπηρεσίες που δεν μπορούν να εκτελούν τα ρομπότ.
Με πληροφορίες από Economist, ΑΜΠΕ