Σφοδρή επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Κωστή Χατζηδάκη που παρουσίασαν το πρόγραμμα της Ν.Δ. για τις υποδομές εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε ομιλία του στα Σπάτα, το βράδυ της Πέμπτης.
Σφοδρή επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Κωστή Χατζηδάκη που παρουσίασαν το πρόγραμμα της Ν.Δ. για τις υποδομές εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε ομιλία του στα Σπάτα, το βράδυ της Πέμπτης.
«Εξήγγειλαν επέκταση της Αττικής Οδού μόνο προς το Ελληνικό, γιατί ενδιαφέρονται για τον επενδυτή και δεν έκαναν καμία αναφορά σε επεκτάσεις προς την Ανατολική και Δυτική Αττική, εκεί που ζουν οι απλοί πολίτες και οι παραγωγικές δυνάμεις αυτού του τόπου. Αλλά ας πουν επιτέλους στον επενδυτή που τον στηρίζουν τόσο πολύ να ξεκινήσει και το έργο» τόνισε ο κ Σπίρτζης.
Ο υπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι η Νέα Δημοκρατία σε όλες τις παραχωρήσεις έβαζε πάντα σε πρώτη προτεραιότητα τα συμφέροντα του επενδυτή. «Έτσι φτάσαμε στο σημείο οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι και η Εγνατία Οδός να μη συνδέονται με τις πόλεις τις οποίες διέρχονται, αλλά και τα λιμάνια και τα βιομηχανικά κέντρα των περιοχών τους. Ο κ. Μητσοτάκης και η παράταξή του είχαν υποεκτιμήσει τις διελεύσεις και τα έσοδα στην Αττική Οδό, ενώ αντιθέτως είχαν υπερεκτιμήσει τις διελεύσεις και τα έσοδα στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, με αποτέλεσμα ο ελληνικός λαός να κληθεί να καταβάλει ένα δισ. επιπλέον στους παραχωρησιούχους από 10 έως 14, για να επανακινήσουν τα έργα, ενώ ένα μεγάλο τμήμα των παραχωρήσεων αποκόπηκε από το φυσικό έργο, όπως έγινε στην Ολυμπία Οδό, είπε.
Κατά τον κ. Σπίρτζη, «ο ελληνικός λαός χρειάστηκε να ξοδέψει πολλά χρήματα για να μάθει ο κ Μητσοτάκης τι σημαίνουν παραχωρήσεις. Θέλω να τους δώσω συγχαρητήρια που δεν μας αφήνουν να τους ξεχάσουμε. Θέλουμε να ξεχάσουμε τα εγκλήματα που έκαναν και δεν μας αφήνουν» υποστήριξε.
Για τον κ. Χατζηδάκη ανέφερε ότι «τόσα χρόνια που ήταν υπουργός δεν ήξερε τίποτα για τα πλαστά εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες και τα έμαθε μόλις αποκαλύψαμε εμείς το κύκλωμα. Άφησε τον ΟΣΕ διαλυμένο και με τεράστιες υποχρεώσεις και παρατημένα όλα τα σιδηροδρομικά έργα. Ο κ. Μητσοτάκης ως υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης στη λογική του λιγότερου κράτους αποσάθρωσε τους συγκοινωνιακούς φορείς, μετατάσσοντας οδηγούς και μηχανοδηγούς σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, ενώ άφησε στις θέσεις τους όλους τους κομματικούς του φίλους. Τι θέλουν να μας πουν τώρα; θα μας τρελάνουν;» διερωτήθηκε ο κ. Σπίρτζης.
Ο ίδιος ανέφερε ότι το πρόγραμμα της σημερινής κυβέρνησης δεν αποφασίστηκε σε μια κλειστή σύσκεψη μιας μικρής ομάδας, αλλά μετά από συζήτηση και διαβούλευση με τον λαό και τους τοπικούς φορείς σε 13 μεγάλες περιφερειακές συνελεύσεις.
Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι στις εκλογές ο πολίτης καλείται να επιλέξει ανάμεσα στις δυνάμεις της προοδευτικής συμμαχίας και της αριστεράς από τη μια και στις δυνάμεις του Νεοφιλελευθερισμού και της Ακροδεξιάς από την άλλη. «Το δίλημμα των εκλογών του φθινοπώρου θα είναι Αλέξης ή Μητσοτάκης. Στα τέσσερα χρόνια της διακυβέρνησής μας παλέψαμε και πετύχαμε πολλά και στη δεύτερη τετραετία με τον Αλέξη Τσίπρα πρωθυπουργό θα πετύχουμε πολύ περισσότερα. Για μας πρώτη προτεραιότητα έχουν οι απλοί άνθρωποι, εκείνοι που έμειναν άνεργοι, τα νέα παιδιά που έφυγαν στο εξωτερικό. Αυτοί είναι στο επίκεντρο της πολιτικής του Αλέξη Τσίπρα όταν μιλά για δίκαιη ανάπτυξη» είπε ο υπουργός.
Ανακοίνωσε στους κατοίκους των Σπάτων και της ευρύτερης περιοχής της Μεσογαίας ότι μετά τις δημοτικές εκλογές θα θέσει θέμα αντισταθμιστικών ωφελημάτων από τη λειτουργία του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ανέφερε, επίσης, ότι η σύμβαση για το αεροδρόμιο Καστελίου στην Κρήτη προβλέπει την απόδοση του 2% του τζίρου του αεροδρομίου για αντισταθμιστικά στους κατοίκους της περιοχής.
Παράλληλα, έκανε γνωστό πως στην Ανατολική Αττική θα δημιουργηθούν υδατοδρόμια στη Ραφήνα, τον Μαραθώνα, το Λαύριο και τη Βάρκιζα και πως στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο του υπουργείου προβλέπεται η βέλτιστη σύνδεση των τριών συγκοινωνιακών κόμβων της περιοχής, του αεροδρομίου και των λιμανιών της Ραφήνας και του Λαυρίου με την υπόλοιπη Αττική. Επίσης σημείωσε πως πολύ σύντομα θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός για την ανανέωση του στόλου των αστικών λεωφορείων, τα οποία θα είναι ηλεκτροκίνητα ή θα κινούνται με φυσικό αέριο, ενώ ο διαγωνισμός θα περιλαμβάνει και τη συντήρησή τους από τον προμηθευτή.
Αναφερόμενος στο σύστημα των ηλεκτρονικών διοδίων που ο ίδιος έχει θέσει σε τροχιά υλοποίησης, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι θα είναι ένα σύστημα δίκαιο για τους πολίτες και πως «ο κ. Μητσοτάκης με τον κ. Χατζηδάκη ξέχασαν προχθές να κάνουν οποιαδήποτε αναφορά». Ανακοίνωσε ότι προβλέπεται να γίνει διαγωνισμός και για την καθιέρωση ηλεκτρονικών διοδίων στην Αττική Οδό, ενώ δήλωσε πως, όταν και αν καταλήξουμε σε συμφωνία για την επέκταση της παραχώρησης με την Αττική Οδό, θα γίνει ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τις επεκτάσεις της.
Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι πολλά από τα υδραυλικά και αντιπλημμυρικά έργα έχουν τεθεί σε τροχιά υλοποίησης σε ολόκληρη την Αττική.
Τέλος, χαρακτήρισε «ντροπή» για την Ανατολική Αττική το θέμα της αποχέτευσης, υπογραμμίζοντας ότι και στον τομέα αυτόν έχουν σχεδιαστεί και υλοποιούνται σημαντικά έργα από την περιφέρεια και την ΕΥΔΑΠ.
Πηγή: ΑΜΠΕ