Τα περιστέρια αφορούν τα περισσότερα παράπονα εκείνων που μισθώνουν διαμερίσματα με βραχυχρόνια μίσθωση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με κτηματομεσίτη, διαχειριστή ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, Ανδρέα Λούγκα.
Τα περιστέρια αφορούν τα περισσότερα παράπονα εκείνων που μισθώνουν διαμερίσματα με βραχυχρόνια μίσθωση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με κτηματομεσίτη, διαχειριστή ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, Ανδρέα Λούγκα.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, είπε ότι εκείνοι που επισκέπτονται για λίγες ημέρες τη Θεσσαλονίκη δεν αντιλαμβάνονται ότι στα πίσω μπαλκόνια μπορεί να υπάρχουν περιστέρια τα οποία δημιουργούν ακαθαρσίες.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα παράπονα, σύμφωνα με τον κ. Λούγκα, οι επισκέπτες από το εξωτερικό θεωρούν δεδομένο ότι τα διαμερίσματα θα πρέπει να διαθέτουν φούρνο μικροκυμάτων.
Παράλληλα, παράπονα εκφράζονται για τις σκάλες που υπάρχουν σε πολλές εισόδους πολυκατοικιών και οι οποίες δυσκολεύουν την προσβασιμότητα σε άτομα με κινητικά προβλήματα, καθώς και σε οικογένειες με μικρά παιδιά που χρησιμοποιούν καρότσια.
Τέλος, αρνητικά σχόλια σύμφωνα με τον κ. Λούγκα, γίνονται και για την έλλειψη θέσεων στάθμευσης.
Με πληροφορίες από ΑΜΠΕ