Σχεδόν καθολική είναι η απαγόρευση των αεροσκαφών Boeing 737 Max, καθώς στον κατάλογο των υπηρεσιών πολιτικής αεροπορίας ανά τον κόσμο που δεν επιτρέπουν τη διέλευση των συγκεκριμένων αεροσκαφών στον εναέριο χώρο τους προστίθεται και ο Καναδάς. Μεταξύ των μεγάλων οικονομιών απομένουν μόνο οι ΗΠΑ και η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας(FAA), που παραμένει στο πλευρό της Boeing.
Σχεδόν καθολική είναι η απαγόρευση των αεροσκαφών Boeing 737 Max, καθώς στον κατάλογο των υπηρεσιών πολιτικής αεροπορίας ανά τον κόσμο που δεν επιτρέπουν τη διέλευση των συγκεκριμένων αεροσκαφών στον εναέριο χώρο τους προστίθεται και ο Καναδάς. Μεταξύ των μεγάλων οικονομιών απομένουν μόνο οι ΗΠΑ και η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας(FAA), που παραμένει στο πλευρό της Boeing.
Οι αρχές αεροπορικής ασφαλείας ανά τον κόσμο «καθηλώνουν» τα αεροσκάφη 737 ΜΑΧ της Boeing, έπειτα από το τραγικό δυστύχημα της Κυριακής στην Αιθιοπία, το δεύτερο μέσα σε πέντε μόλις μήνες. Η FAA στις ΗΠΑ, όπου έχει την έδρα της η Boeing, παραμένει εξαίρεση. Οι καναδικές αρχές επικαλέσθηκαν «νέα στοιχεία» που οδήγησαν σε αλλαγή στάσης,
Είχε προηγηθεί μία ημέρα πριν η ανακοίνωση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), αποφασίζοντας να αναστείλει όλες τις πτήσεις των Boeing 737-8 και 737-9 στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο, στον απόηχο της αεροπορικής τραγωδίας της Κυριακής. Είχαν προηγηθεί ανάλογες αποφάσεις από περισσότερες από 15 χώρες -μεταξύ των οποίων και πολλές ευρωπαϊκές- για την «καθήλωση» των 737 Max 8 και Max 9 της Boeing.
Οι 20 χώρες με τον μεγαλύτερο στόλο αεροσκαφών Boeing 737 Μax 8(είτε μέσω ιδιοκτησίας είτε με leasing) διαθέτουν συνολικά 332 αεροσκάφη. Όλες οι χώρες -Κίνα, Καναδάς, Ινδία, Τουρκία, Νορβηγία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Πολωνία, Δημ. Τσεχίας, Βραζιλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Μεξικό, Ιρλανδία, Ομάν, Ισλανδία, Αργεντινή, Αιθιοπία και Βέλγιο- έχουν καθηλώσει τα συγκεκριμένα αεροσκάφη στο έδαφος, με εξαίρεση τις ΗΠΑ.
naftemporiki.gr