Τo Cupra Formentor θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπου το κοινό θα μπορέσει να δει από κοντά το concept car για πρώτη φορά, παίρνοντας μια γεύση από το μέλλον της μάρκας. Μέσα σε έναν χρόνο η μάρκα Cupra (η πολυτελής εκδοχή της Seat) απέδειξε τις δυνατότητές της στην αγορά, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 40% συγκριτικά με πέρυσι (14.400 πωλήσεις). Μετά το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου της μάρκας, του Cupra Ateca, το πλάνο πωλήσεων προβλέπει διπλασιασμό των μεγεθών μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια.
Από την έντυπη έκδοση
Τo Cupra Formentor θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπου το κοινό θα μπορέσει να δει από κοντά το concept car για πρώτη φορά, παίρνοντας μια γεύση από το μέλλον της μάρκας. Μέσα σε έναν χρόνο η μάρκα Cupra (η πολυτελής εκδοχή της Seat) απέδειξε τις δυνατότητές της στην αγορά, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 40% συγκριτικά με πέρυσι (14.400 πωλήσεις). Μετά το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου της μάρκας, του Cupra Ateca, το πλάνο πωλήσεων προβλέπει διπλασιασμό των μεγεθών μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια.
Το νέο concept car συγκεντρώνει τα οφέλη ενός αυτοκινήτου επιδόσεων με τις ιδιότητες ενός SUV, σε μια περίοδο που η κατηγορία CUV πρόκειται να σημειώσει απίστευτη ανάπτυξη. Το αμάξωμα θυμίζει ένα ισχυρό όχημα παντός εδάφους, αλλά η σχεδίαση του Formentor χρησιμοποιεί την αισθητική τεχνική ώστε να ελαφρύνει τη σιλουέτα του οχήματος. Το ταμπλό βρίσκεται σε οριζόντια διάταξη ενισχύοντας τη μεγιστοποίηση της εκφραστικότητας του οχήματος. Η τεχνολογία βρίσκεται στο επίκεντρο του οχήματος με την ενσωμάτωση του digital cockpit που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες οδήγησης μπροστά στον οδηγό κι ενός πανοραμικού συστήματος πλοήγησης δέκα ιντσών που παρέχει σημαντική λειτουργικότητα και σύνδεση με τους επιβαίνοντες.
Η κινητήρια δύναμη του Formentor είναι ο υβριδικός κινητήρας plug-in υψηλής απόδοσης. Σε συνδυασμό με σύστημα μετάδοσης DSG με διπλό συμπλέκτη, η συνολική απόδοση των 245 ίππων παρέχεται απρόσκοπτα στους τροχούς. Η έξυπνη ρύθμιση πλαισίου DCC και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης σημαίνουν ότι το όχημα κινείται μεγαλοπρεπώς, ανεξάρτητα από τις συνθήκες ή το στιλ οδήγησης, καθώς ο οδηγός κατευθύνει το αυτοκίνητο με το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης.