Mag
Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019 08:46

«Στοπ» από το Λος Άντζελες στη γούνα

Υπέρ της απαγόρευσης πώλησης και παραγωγής προϊόντων από γούνα εντός των ορίων του Λος Άντζελες, από τις αρχές του 2021, τάχθηκε η δημοτική αρχή της πόλης, ακολουθώντας το παράδειγμα του Σαν Φρανσίσκο.

Υπέρ της απαγόρευσης πώλησης και παραγωγής προϊόντων από γούνα εντός των ορίων του Λος Άντζελες, από τις αρχές του 2021, τάχθηκε η δημοτική αρχή της πόλης, ακολουθώντας το παράδειγμα του Σαν Φρανσίσκο.

Σύμφωνα με τους Los Angeles Times, πρόκειται για τη μεγαλύτερη πόλη η οποία βάζει «μπλόκο» στην πώληση προϊόντων από γούνα εντός των ορίων της.

Τα τελευταία χρόνια, δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις οι οποίες, υπό την πίεση των καταναλωτών που απαιτούν πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις, προχωρούν σε αλλαγές των μοντέλων τους, αναθεωρώντας τις μεθόδους τους και εγκαταλείποντας πρακτικές δεκαετιών, με στόχο να περιορίσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Στο «άρμα» των εταιρειών που προσπαθούν να έχουν μια πιο ουσιαστική συμμετοχή στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής προστέθηκε και η Burberry, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να χρησιμοποιεί πραγματική γούνα στα προϊόντα της στο εξής, ενώ θα βάλει τέλος και στην πρακτική της καύσης των προϊόντων που δεν έχουν πωληθεί. 

Την πρόθεσή του να σταματήσει να χρησιμοποιεί δέρμα κροκόδειλου, φιδιού και σαύρας, ανακοίνωσε και ο οίκος Chanel. Εξάλλου, τα τελευταία χρόνια, και άλλοι οίκοι μόδας εγκαταλείπουν τη γούνα, επιλέγοντας άλλα υλικά. Σύμφωνα με τη Vogue, μεταξύ άλλων, έχουν ανακοινώσει πως αφήνουν στην άκρη τη γούνα οι οίκοι Burberry, John Galliano, DKNY, Versace, Michael Kors, Gucci, Armani, Tommy Hilfiger, Stella McCartney, Vivienne Westwood, Ralph Lauren, Calvin Klein.

Ακολουθώντας αυτήν την τάση, η εβδομάδα μόδας του Λονδίνου είπε φέτος «αντίο» στη γούνα για πρώτη φόρα στα 35 χρόνια του θεσμού, ενώ και η εβδομάδα μόδας του Μιλάνου «βάφτηκε» πράσινη και ήταν αφιερωμένη στην αειφορία.

Παράλληλα, τον Δεκέμβριο, στο πλαίσιο της 24ης Συνδιάσκεψης του ΟΗΕ για το κλίμα (COP24) στην Πολωνία, σημαντικές εταιρείες από τον χώρο της μόδας δεσμεύτηκαν να μειώσουν τις εκπομπές τους κατά 30% έως το 2030.

Υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, οι εταιρείες Adidas, Puma, H&M, Burberry, Guess, Gap, Hugo Boss, Levi Strauss, Salomon, Esprit, ο όμιλος Kering (Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga), καθώς και ο κολοσσός των θαλάσσιων μεταφορών Maersk, υπέγραψαν -μεταξύ άλλων- «χάρτα της βιομηχανίας της μόδας υπέρ της ανάληψης δράσης για το κλίμα». 

naftemporiki.gr