Πολιτική
Δευτέρα, 10 Απριλίου 2006 16:35

Νέος γ.γ. του υπ. Δημόσιας Τάξης ο πρέσβης ε.τ., Κ. Αιλιανός

Πραγματοποιήθηκε, σήμερα το πρωί, η τελετή παράδοσης-παραλαβής των καθηκόντων του νέου γενικού γραμματέα του υπουργείου Δημοσίας Τάξης.

Στην τελετή, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Παύλος Μπακογιάννης» του υπουργείου, ο νέος γενικός γραμματέας, πρέσβης ε.τ., Κωστής Αιλιανός, παρέλαβε τα νέα του καθήκοντα από τον απερχόμενο γενικό γραμματέα, πρέσβη ε.τ., Λεωνίδα Ευαγγελίδη.