Mag
Δευτέρα, 04 Φεβρουαρίου 2019 14:25

Το Super Bowl σε αριθμούς: Τα έσοδα, οι διαφημίσεις και… το φαγητό

Στον ρυθμό του Super Bowl χόρευαν οι ΗΠΑ και όχι μόνο την Κυριακή, με τους New England Patriots να επικρατούν των Los Angeles Rams με 13-3, στον φετινό τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Στον ρυθμό του Super Bowl χόρευαν οι ΗΠΑ και όχι μόνο την Κυριακή, με τους New England Patriots να επικρατούν των Los Angeles Rams με 13-3, στον φετινό τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Μπορεί το 13-3 να ήταν το μικρότερο σκορ που καταγράφηκε ποτέ σε Super Bowl, ωστόσο οι αριθμοί που συνόδευσαν το παιχνίδι ήταν εντυπωσιακοί.

Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο ήταν γιορτινή, καθώς περίπου 75.000 φίλαθλοι βρέθηκαν στις κερκίδες του Mercedes Benz Stadium για τον μεγάλο τελικό και εκατομμύρια ήταν αυτοί οι οποίοι στήθηκαν μπροστά στις τηλεοράσεις τους για να τον παρακολουθήσουν.

Η κατασκευή του σταδίου ολοκληρώθηκε το 2017, με το κόστος των εργασιών να εκτιμάται στα 1,6 δισ. δολάρια.

Το οικονομικό βάρος που επωμίστηκε η Ατλάντα για τη φιλοξενία του τελικού, ανήλθε στα 46 εκατ. δολάρια, ωστόσο το όφελος που εκτιμάται ότι είχε η πόλη άγγιξε τα 400 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, οι εθελοντές ανήλθαν σε 10.000, ενώ κατά τη USA Today ένα εκατ. άνθρωποι παρακολούθησαν κάποια από τις εκδηλώσεις που ήταν αφιερωμένες στο Super Bowl.

Κατά το National Geographic, το τελευταίο 10ήμερο πριν τον τελικό, οι «κούρσες» με Uber και Lyft από το αεροδρόμιο σκαρφάλωσαν στις 200.000, με τα έσοδα για τους ιδιοκτήτες AirBnB να φτάνουν τα 3,3 εκατ. δολάρια.

Σε ό,τι αφορά τα εισιτήρια, τα φθηνότερα σύμφωνα με το CBS News κόστιζαν 2.900 δολάρια, με τη μέση τιμή να φτάνει τα 4.380 δολάρια.

Οι τηλεθεατές εκτιμάται ότι ξεπέρασαν τους 100 εκατ., με τους δημοσιογράφους που κάλυψαν το γεγονός να ανέρχονται σε 5.800.

Τα στοιχήματα γύρω από το παιχνίδι υπολογίζεται πως ξεπέρασαν τα 300 εκατ. δολάρια, ενώ 15% των φίλων του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, σύμφωνα με το WalletHub, δήλωσε ότι θα επέλεγε να απουσιάσει από τα γενέθλια του πρώτου του παιδιού, προκειμένου να παρακολουθήσει τον μεγάλο τελικό.

Σχετικά με τις διαφημίσεις, το κόστος για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων στα διαλείμματα του Super Bowl άγγιξε τα 5,25 εκατ. δολάρια. Σύμφωνα με το CNBC, πρόκειται για ποσό ρεκόρ, με το κόστος να φτάνει τα 175.000 δολάρια ανά δευτερόλεπτο.

Κατά το WalletHub, των 24% των θεατών δήλωσε ότι θα παρακολουθούσε τον τελικό σε κάποιο πάρτι, ξοδεύοντας σε αυτές τις εκδηλώσεις ποσό το οποίο στο σύνολό του –σύμφωνα με το CNBC- αγγίζει τα 14,8 δισ. δολάρια.

Συνολικά 60 εκατ. Αμερικανοί παρακολούθησαν τον τελικό σε κάποιο πάρτι, ενώ 13 εκατ. σε κάποιο μπαρ.

Η Κυριακή του Super Bowl είναι η ημέρα με τη δεύτερη υψηλότερη κατανάλωση φαγητού στις ΗΠΑ μετά την ημέρα των Ευχαριστιών.

Βάσει των εκτιμήσεων πριν από το παιχνίδι, επρόκειτο να καταναλωθούν την ημέρα του αγώνα περίπου 1,38 δισ. φτερούγες κοτόπουλου και 12,5 εκατ. πίτσες.

Παράλληλα, οι Αμερικανοί κατά τις εκτιμήσεις ξόδεψαν 1,3 δισ. δολάρια σε μπύρες.

naftemporiki.gr