Απόλυτα έτοιμη για την αναπτυσσόμενη εποχή της eMobility δηλώνει η Skoda, με το πρώτο ηλεκτρικό της όχημα και το πρώτο υβριδικό plug-in να παρουσιάζονται στην αγορά μέσα στο 2019. Το ηλεκτρικό Citigo παρουσιάζεται ως το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης, όπου οι συμπαγείς διαστάσεις και η λειτουργία με μηδενικές εκπομπές θα κληθούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο.
Από την έντυπη έκδοση
Tου Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
Απόλυτα έτοιμη για την αναπτυσσόμενη εποχή της eMobility δηλώνει η Skoda, με το πρώτο ηλεκτρικό της όχημα και το πρώτο υβριδικό plug-in να παρουσιάζονται στην αγορά μέσα στο 2019. Το ηλεκτρικό Citigo παρουσιάζεται ως το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης, όπου οι συμπαγείς διαστάσεις και η λειτουργία με μηδενικές εκπομπές θα κληθούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο.
Το Superb PHEV, το πρώτο ευφυές υβριδικό σύστημα της εταιρείας, θα συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας επίσης και την επιλογή για οδήγηση αμιγώς ηλεκτρική.
Το έτος 2020 θα είναι πραγματικά επαναστατικό, δεδομένου ότι θα παρουσιαστεί η έκδοση μαζικής παραγωγής του πρωτότυπου Vision Ε.
Το Vision E είναι ένα ολοκαίνουργιο SUV με κινητήρα ισχύος 225 kW, με αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης επιπέδου 3, άφθονες δυνατότητες infotainment και με δυνατότητες ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω διαδικτυακής σύνδεσης, που παρουσιάστηκε το 2017. Το μοντέλο παραγωγής υπόσχεται αυτονομία έως και 500 χλμ.
Μέχρι το 2025 η γκάμα θα περιλαμβάνει δέκα ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες, έξι από τα οποία θα είναι ηλεκτρικά, ενώ τα υπόλοιπα θα είναι υβριδικά plug-in και υβριδικά.
Επιπλέον, θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζονται και μοντέλα με εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θα μπορούν να αποδίδουν ακόμα πιο καθαρά και οικονομικά συνδυάζοντας το φυσικό αέριο (CNG) -ως εναλλακτικό καύσιμο- και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάστηκε στο Vision X, το πιο πρόσφατο υβριδικό πρωτότυπο SUV. Όλα τα αυτοκίνητα θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζονται στη Δημοκρατία της Τσεχίας, μαζί με όλα τα ηλεκτρικά εξαρτήματα για τα plug-in υβριδικά όλων των άλλων μαρκών του ομίλου Volkswagen.
Η εξέλιξη αυτών των οχημάτων και της αντίστοιχης τεχνολογίας συγκαταλέγεται στους στόχους της στρατηγικής με την ονομασία Skoda 2025 και είναι αποτέλεσμα των μεγάλων επενδύσεων στην έρευνα και την ανάπτυξη. «Μέχρι το 2022 θα έχουμε επενδύσει πάνω από 2 δισ. ευρώ στον τομέα του eMobility και των νέων υπηρεσιών μετακίνησης.
Αυτές οι επενδύσεις θα περιλαμβάνουν νέα προϊόντα και θα εστιάζονται σε τομείς όπως η παραγωγή, οι προμήθειες, η ποιότητα και το λανσάρισμα νέων μοντέλων.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα στην ιστορία της Skoda», εξηγεί ο Μπέρνχαρντ Μάιερ, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda Auto.