Η Mobile Technology στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την προώθηση καινοτόμων λύσεων που μετασχηματίζουν τις επιχειρησιακές διαδικασίες στο λιανεμπόριο, προχώρησε στην πρώτη σημαντική συνεργασία προς αυτή την κατεύθυνση. Πιο συγκεκριμένα, υπέγραψε συμβόλαιο εκπροσώπησης για Ελλάδα και Κύπρο με τον οίκο SES-imagotag, που εξειδικεύεται στην παραγωγή ηλεκτρονικών ετικετών ραφιού (ESL) και στο σχεδιασμό cloud πλατφόρμας διαχείρισής τους (ΙοΤ).
Η Mobile Technology στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την προώθηση καινοτόμων λύσεων που μετασχηματίζουν τις επιχειρησιακές διαδικασίες στο λιανεμπόριο, προχώρησε στην πρώτη σημαντική συνεργασία προς αυτή την κατεύθυνση. Πιο συγκεκριμένα, υπέγραψε συμβόλαιο εκπροσώπησης για Ελλάδα και Κύπρο με τον οίκο SES-imagotag, που εξειδικεύεται στην παραγωγή ηλεκτρονικών ετικετών ραφιού (ESL) και στο σχεδιασμό cloud πλατφόρμας διαχείρισής τους (ΙοΤ).
Οι ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιού είναι ένα προϊόν που απευθύνεται σε όλη την αγορά λιανικής (supermarkets, καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών, ένδυσης-υπόδησης, φαρμακεία κ.α.) και ήδη χρησιμοποιείται από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στον κόσμο. Βασίζονται στην "έξυπνη" και οικολογική paperless φιλοσοφία, ενώ επιτρέπουν την πλήρως αυτοματοποιημένη ενημέρωση των τιμών στο ράφι από τα κεντρικά γραφεία της επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο. Πρόκειται για τρίχρωμες, υψηλής ανάλυσης οθόνες γραφικών e-Ink με μοντέρνο και κομψό σχεδιασμό, που διατίθενται σε ποικίλες διαστάσεις και διατηρούν την ευκρίνειά τους ακόμα και σε μέγεθος 10’’. Διαθέτουν LED flash για ειδική σήμανση και αντικλεπτικό σύστημα, υποστηρίζουν την τεχνολογία NFC και επιτρέπουν το geolocation. Επιπρόσθετα, είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές σε υγρασία και σκόνη και καταναλώνουν ελάχιστη ενέργεια.
Οι ψηφιακές ετικέτες διασφαλίζουν την απόλυτη συμφωνία των τιμών μεταξύ ραφιού-ταμείου μέσα από μια απλοποιημένη διαδικασία που εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και σημαντικό κόστος στην επιχείρηση. Η χρήση τους παρέχει ευελιξία που αυξάνει τις instore πωλήσεις, καθώς συνδυάζουν αποτελεσματικά εικόνα με διαφημιστικό μήνυμα και ευνοούν τη συχνή εναλλαγή τιμών ή και προσφορών, σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς. Παράλληλα, αναβαθμίζουν το customer experience και ενισχύουν το loyalty των καταναλωτών, παρέχοντάς τους περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα.