Πολιτική
Δευτέρα, 17 Απριλίου 2006 12:24

Ανοιξε και πάλι η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης

Λίγο πριν από τις 09:00 το πρωί δόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης, που παρέμεινε κλειστή από χθες στις 21:00 το βράδυ, μετά τη σφοδρότατη σύγκρουση της αμαξοστοιχίας Intercity 92 με φορτηγό αυτοκίνητο σε φυλασσόμενη διάβαση στο Δημοτικό Διαμέρισμα Σεβάστειας λίγα χιλιόμετρα έξω από τη πόλη της Δράμας.

Από η σύγκρουση έχασαν τη ζωή τους τρεις άνθρωποι και τραυματίστηκαν συνολικά 40.

Νεκροί είναι ο οδηγός του φορτηγού αυτοκινήτου Γιάννης Παπαδόπουλος 40 ετών από το Περιθώρι Δράμας, ένας δόκιμος αστυφύλακας και μια γυναίκα νηπιαγωγός τα ακριβή στοιχεία των οποίων ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστά.

Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Δράμας όπου παρέμειναν για νοσηλεία οι 22, ενώ δυο ήταν σε βαριά κατάσταση και χρειάστηκαν άμεση χειρουργική επέμβαση, έχοντας όμως διαφύγει τον κίνδυνο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΣΕ το φορτηγό αυτοκίνητο με συρόμενη καρότσα «παραβίασε ισόπεδη διάβαση που εξασφαλίζεται με ηχοφωτεινά σήματα και δρύφρακτα (μπάρες) και προσέκρουσε επί της αμαξοστοιχίας κατά τη διέλευσή της από τη διάβαση».

Ωστόσο, από χθες το βράδυ οι αρμόδιες αρχές και εμπειρογνώμονες διενεργούν αυτοψία στο τόπο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος προκειμένου να εξακριβωθούν τα ακριβή αίτια, καθώς πολλοί αυτόπτες μάρτυρες κατέθεσαν ότι οι μπάρες δεν λειτούργησαν.

Σε χθεσινές του δηλώσεις στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Διονύσης Χιόνης, τόνισε ότι οι μπάρες λειτούργησαν χωρίς κανένα πρόβλημα, επισημαίνοντας ότι λίγα λεπτά πριν από το δυστύχημα είχαν διέλθει από το ίδιο σημείο δυο άλλες αμαξοστοιχίες και σύμφωνα με τους μηχανοδηγούς οι μπάρες ήταν κατεβασμένες, άρα δεν υπήρχε τεχνικό πρόβλημα. Επίσης τόνισε ότι οι μπάρες, μετά τη σύγκρουση της αμαξοστοιχίας με το φορτηγό, παρέμειναν άθικτες γιατί αμέσως μόλις πέρασε το τρένο, αυτές επανήλθαν στην όρθια θέση τους.

Πηγή ΑΠΕ - ΜΠΕ