H πρώτη γενιά Q3 ξεπούλησε και τώρα με τη δεύτερη η Audi στοχεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις της συγκεκριμένης σειράς ακόμη περισσότερο, επιδιώκοντας να γίνει market leader στα compact premium SUV. Στη χώρα μας, η Kosmocar «βλέπει» τα 900 κομμάτια μέσα στο 2019. Το μεγάλο «όπλο» είναι η σημειολογία του Quattro, παρότι το χαρισματικό αυτό σύστημα τετρακίνησης δεν διατίθεται στις πιο προσιτές εκδόσεις. Πρέπει να… σκαρφαλώσεις στα 50.500 ευρώ για να νιώσεις την ξεχωριστή αίσθηση με δίλιτρο μοτέρ 190 ίππων και αυτόματο S-tronic κιβώτιο.
Από την έντυπη έκδοση
Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
H πρώτη γενιά Q3 ξεπούλησε και τώρα με τη δεύτερη η Audi στοχεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις της συγκεκριμένης σειράς ακόμη περισσότερο, επιδιώκοντας να γίνει market leader στα compact premium SUV. Στη χώρα μας, η Kosmocar «βλέπει» τα 900 κομμάτια μέσα στο 2019. Το μεγάλο «όπλο» είναι η σημειολογία του Quattro, παρότι το χαρισματικό αυτό σύστημα τετρακίνησης δεν διατίθεται στις πιο προσιτές εκδόσεις. Πρέπει να… σκαρφαλώσεις στα 50.500 ευρώ για να νιώσεις την ξεχωριστή αίσθηση με δίλιτρο μοτέρ 190 ίππων και αυτόματο S-tronic κιβώτιο.
Έτσι, ξεκινάς στα 32.900 ευρώ με την κωδική ονομασία Q3 35TFSi, με κινητήρα 1,5lt, απόδοσης 150hp και πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, αλλά είναι σχεδόν βέβαιο πως οι περισσότεροι που θα προσεγγίσουν το εν λόγω μοντέλο θα κάνουν το άλμα για την Advance εκδοχή, στα 34.600 ευρώ (η βάση για το 1,5lt με S-tronic είναι λίγο πιο πάνω, στα 35.500 ευρώ). Τα «ατού», όμως, του νέου Q3 είναι πολλά σε σχέση με την πρότερη μορφή του. Είναι πιο μυώδες, μεγαλύτερο σε διαστάσεις, πιο πρακτικό και φορτωμένο με τεχνολογία, προηγμένη συνδεσιμότητα και συστήματα ασφάλειας/άνεσης για να καλύψει τις ανάγκες νέων μοντέρνων οικογενειαρχών με active διάθεση. Στον δρόμο ξεχωρίσαμε την εξελιγμένη ανάρτηση και το εξαιρετικό πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.
Πιο αναλυτικά, μερικά από τα highlights του νέου Q3 έχουν ως εξής: