Auto
Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2018 17:42

Επιστρέφει δριμύτερο

H πρώτη γενιά Q3 ξεπούλησε και τώρα με τη δεύτερη η Audi στοχεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις της συγκεκριμένης σειράς ακόμη περισσότερο, επιδιώκοντας να γίνει market leader στα compact premium SUV. Στη χώρα μας, η Kosmocar «βλέπει» τα 900 κομμάτια μέσα στο 2019. Το μεγάλο «όπλο» είναι η σημειολογία του Quattro, παρότι το χαρισματικό αυτό σύστημα τετρακίνησης δεν διατίθεται στις πιο προσιτές εκδόσεις. Πρέπει να… σκαρφαλώσεις στα 50.500 ευρώ για να νιώσεις την ξεχωριστή αίσθηση με δίλιτρο μοτέρ 190 ίππων και αυτόματο S-tronic κιβώτιο.

Από την έντυπη έκδοση 

Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]

H πρώτη γενιά Q3 ξεπούλησε και τώρα με τη δεύτερη η Audi στοχεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις της συγκεκριμένης σειράς ακόμη περισσότερο, επιδιώκοντας να γίνει market leader στα compact premium SUV. Στη χώρα μας, η Kosmocar «βλέπει» τα 900 κομμάτια μέσα στο 2019. Το μεγάλο «όπλο» είναι η σημειολογία του Quattro, παρότι το χαρισματικό αυτό σύστημα τετρακίνησης δεν διατίθεται στις πιο προσιτές εκδόσεις. Πρέπει να… σκαρφαλώσεις στα 50.500 ευρώ για να νιώσεις την ξεχωριστή αίσθηση με δίλιτρο μοτέρ 190 ίππων και αυτόματο S-tronic κιβώτιο.

Έτσι, ξεκινάς στα 32.900 ευρώ με την κωδική ονομασία Q3 35TFSi, με κινητήρα 1,5lt, απόδοσης 150hp και πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, αλλά είναι σχεδόν βέβαιο πως οι περισσότεροι που θα προσεγγίσουν το εν λόγω μοντέλο θα κάνουν το άλμα για την Advance εκδοχή, στα 34.600 ευρώ (η βάση για το 1,5lt με S-tronic είναι λίγο πιο πάνω, στα 35.500 ευρώ). Τα «ατού», όμως, του νέου Q3 είναι πολλά σε σχέση με την πρότερη μορφή του. Είναι πιο μυώδες, μεγαλύτερο σε διαστάσεις, πιο πρακτικό και φορτωμένο με τεχνολογία, προηγμένη συνδεσιμότητα και συστήματα ασφάλειας/άνεσης για να καλύψει τις ανάγκες νέων μοντέρνων οικογενειαρχών με active διάθεση. Στον δρόμο ξεχωρίσαμε την εξελιγμένη ανάρτηση και το εξαιρετικό πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Πιο αναλυτικά, μερικά από τα highlights του νέου Q3 έχουν ως εξής:

  • Εξωτερικά, τα περιγράμματα είναι εμπνευσμένα από το quattro DNΑ της Audi και κάνουν το SUV να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ, με τα διαφορετικού χρώματος τόξα να δημιουργούν μία έντονη off-road αντίθεση.
  • Η άνεση είναι ανάλογη μοντέλων από την αμέσως ανώτερη κατηγορία, ενώ τα πίσω καθίσματα σύρονται εμπρός/πίσω κατά 150 χιλιοστά, με τις διαιρούμενες (40/20/40) ράχες τους να έχουν επτά θέσεις κλίσης.
  • Ο χώρος αποσκευών προσφέρει συνολικά 530 ή 675 λίτρα και αυξάνεται στα 1.525 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων διπλωμένες.
  • Το ύψος φόρτωσης μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα. Το χαμηλό ύψος των 748 χιλιοστών διευκολύνει στη φόρτωση βαριών αντικειμένων, ενώ η ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενη πόρτα του χώρου αποσκευών προσφέρει εύκολη πρόσβαση και σε συνδυασμό με έναν διακόπτη διευκόλυνσης μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει με μία κίνηση του ποδιού.
  • Στάνταρ στη βασική έκδοση διατίθενται φώτα LED, καθώς και οθόνη αφής 10,25 ιντσών με MMI radio.