H έλλειψη ρευστότητας των καταναλωτών, αλλά και οι προσφορές του προηγούμενου διαστήματος από τα καταστήματα λόγω του «εβδομαδιαίου Black Friday» έχουν «παγώσει» την αγορά στη Θεσσαλονίκη.
H έλλειψη ρευστότητας των καταναλωτών, αλλά και οι προσφορές του προηγούμενου διαστήματος από τα καταστήματα λόγω του «εβδομαδιαίου Black Friday» έχουν «παγώσει» την αγορά στη Θεσσαλονίκη.
Σε μία προσπάθεια πάντως να γίνουν περισσότερο ελκυστικά κάποια καταστήματα, κυρίως ένδυσης και υπόδησης, συνεχίζουν τις μειώσεις τιμών σε συγκεκριμένα είδη, ενώ χρησιμοποιούν σαν «κράχτη» και την προσφορά δώρου από ένα ποσό αγορών και άνω, ενώ κάποια άλλα ενημερώνουν μέσω e-mail και sms πως με αγορές από ένα συγκεκριμένο ποσό και άνω δίνουν δωροεπιταγές συγκεκριμένης αξίας.
«Σε μία προσπάθεια να ''ξυπνήσουν'' τον καταναλωτή, χρησιμοποιούν τις προσφορές ως λύση ανάγκης» τονίζει στο voria.gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης υπογραμμίζοντας πως «η αγορά κινείται από το περίσσευμα των καταναλωτών, το οποίο πλέον το έχει απομυζήσει το κράτος μέσω τις υπερφορολόγησης».
Αλλά και το δώρο των Χριστουγέννων, όσοι ακόμη το λαμβάνουν, φαίνεται να είναι υποθηκευμένο σε τέλη κυκλοφορίας, δόσεις και τις όποιες υποχρεώσεις έχει το κάθε νοικοκυριό. Όπως συμβαίνει όλα τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος οι έμποροι αναμένουν οι καταναλωτές να κινηθούν, κυρίως, σε αγορές δώρων προς τα αγαπημένα και συγγενικά πρόσωπα, που είναι αναπόφευκτα, και λιγότερο στις όποιες αγορές για τους ίδιους.
Αναφερόμενος στις τρεις επόμενες Κυριακές, που η αγορά θα παραμείνει ανοιχτή ο κ. Φιλιππίδης σχολιάζει πως αναμφίβολα δεν μπορεί να κερδηθεί η παρτίδα μίας κακής χρονιάς, όπως ήταν η φετινή, ωστόσο μπορεί να αποτελέσει ανάσα για τον καθημαγμένο τζίρο των καταστημάτων.