Auto
Παρασκευή, 07 Δεκεμβρίου 2018 11:41

Mitsubishi pickups: Διαχρονική αξ(ιοπιστ)ία

Είναι σκληροτράχηλα και το έχουν αποδείξει. Εδώ και τέσσερις δεκαετίες τα ημιφορτηγά της Μitsubishi γράφουν τη δική τους ιστορία ως εργαλεία δουλειάς ικανά, ανθεκτικά και αξιόπιστα. Από το 1978 το Mitsubishi pickup 1 τόνου προσφέρει τις υπηρεσίες του σε 4,7 εκατομμύρια χρήστες. 
 

Από την έντυπη έκδοση

Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]

Είναι σκληροτράχηλα και το έχουν αποδείξει. Εδώ και τέσσερις δεκαετίες τα ημιφορτηγά της Μitsubishi γράφουν τη δική τους ιστορία ως εργαλεία δουλειάς ικανά, ανθεκτικά και αξιόπιστα. Από το 1978 το Mitsubishi pickup 1 τόνου προσφέρει τις υπηρεσίες του σε 4,7 εκατομμύρια χρήστες. Είναι, όντως, ένα pickup truck που μπορεί να αντεπεξέρχεται σε όλες τις εδαφικές συνθήκες, σε όλα τα μέρη του πλανήτη. Οι οδηγίες για τη σχεδίασή του ήταν σαφείς: να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών για ένα μοντέλο pickup με εξαιρετική αξιοπιστία, αντοχή και ικανότητα ωφέλιμου φορτίου. Με χαρακτηριστικά οδηγησιμότητας, πρακτικότητας και άνεσης επιπέδου επιβατικού sedan.

Τα πρώτα μοντέλα ονομάστηκαν Forte, αν και οι ειδικοί χρησιμοποιούσαν κι άλλα ονόματα, όπως L200, που παραμένει ακόμα και σήμερα. Από την αρχή το Forte ήταν σχεδιασμένο για να προσφέρει αντοχή και αξιοπιστία για μεταφορές ατόμων και αγαθών. Το Forte προσέφερε εντυπωσιακή ικανότητα μεταφοράς φορτίου ενός τόνου, παραμένοντας ευκολοδήγητο και όλα αυτά σε συνδυασμό με άριστη αντοχή και αξιοπιστία. Σύντομα έγινε το αγαπημένο μοντέλο της Mitsubishi σε όλο τον κόσμο, από παγωμένα, άγονα εδάφη μέχρι καυτές, άνυδρες ερήμους.

To 1980, στηριζόμενη στη μακρόχρονη τεχνογνωσία της στην τετρακίνηση και για να μπορούν οι πελάτες της να διανύουν ακόμα πιο μακρινές αποστάσεις, η Mitsubishi Motors πρόσθεσε στην οικογένεια του L200 μία έκδοση 4Χ4. Αυτό αποτέλεσε τη βάση για τα σύγχρονα 4WD οχήματα Mitsubishi και οδήγησε κατευθείαν στα Pajero/Montero και Delica. Το pickup, που σύντομα ονομάστηκε Triton σε πολλές αγορές, είχε έντονη επίδραση και στις δραστηριότητες της Mitsubishi Motors. Οι πλατφόρμες πρώτης και δεύτερης γενιάς κατασκευάζονταν κατά κανόνα στο εργοστάσιο της Mitsubishi Motors στο Ohe. Από το μοντέλο τρίτης γενιάς και μετά (1995), η παραγωγή συγκεντρώνεται στο εργοστάσιο Laem Chabang στην Ταϊλάνδη, από όπου εξάγονται σε όλο τον κόσμο. Τώρα είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο της Mitsubishi Motors, όπου παράγονται πάνω από 400.000 οχήματα ετησίως.

Από το 2014, η νέα πέμπτη γενιά Triton/L200 ικανοποιεί ακόμα περισσότερο τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών. Βελτιωμένη χρηστικότητα και αντοχή για επαγγελματική χρήση, σπορ αίσθηση για μία απολαυστική οδηγική εμπειρία, ποιότητα που ικανοποιεί τον πελάτη και άνεση για όλους τους επιβάτες είναι επιτεύγματα του νέου Triton/L200 που έχει πλέον εξελιχθεί στο «απόλυτο σπορ utility truck».