Σειρά προϊόντων και προγραμμάτων που θα «βοηθούν τους πολίτες να αποκτούν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ρίξουν τις ψήφους τους», εν όψει των ευρωεκλογών του Μαΐου 2019, ανακοίνωσε η Google.
Σειρά προϊόντων και προγραμμάτων που θα «βοηθούν τους πολίτες να αποκτούν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ρίξουν τις ψήφους τους», εν όψει των ευρωεκλογών του Μαΐου 2019, ανακοίνωσε η Google.
Όπως ανέφερε η εταιρεία, σε πρώτη φάση θα υποστηρίξει τη διαδικασία παρέχοντας στους ψηφοφόρους τις πληροφορίες που χρειάζονται. «Ίσως να έχετε δει εργαλεία του Search της Google για προηγούμενες εκλογές, σε χώρες όπως η Γερμανία και ανά τον κόσμο, όπου υπογραμμίζαμε πληροφορίες που βοηθούσαν τους πολίτες να κατανοούν και να συμμετέχουν στις εκλογές. Για τις ευρωεκλογές, θα δουλεύουμε με δεδομένα από εκλογικές επιτροπές ανά τις χώρες- μέλη, για να καθιστούμε διαθέσιμες αξιόπιστες εκλογικές πληροφορίες και να βοηθούμε τον κόσμο να βρίσκει τις πληροφορίες που χρειάζεται για να πάει να ψηφίσει».
Το δεύτερο που θα κάνει η Google έχει να κάνει με τον χώρο των πολιτικών διαφημίσεων: «Θα απαιτούμε οι διαφημίσεις που αναφέρουν ένα πολιτικό κόμμα, υποψήφιο ή αξιωματούχο να αποσαφηνίζουν στους ψηφοφόρους ποιος πληρώνει για αυτές. Επίσης, θα παρουσιάσουμε μια νέα διαδικασία επιβεβαίωσης των διαφημιστών των ευρωεκλογών, για να διασφαλίζεται πως είναι αυτοί που λένε πως είναι. Και έρχονται και άλλα: Θα παρουσιάσουμε μια, ειδική για την Ε.Ε., Election Ads Transparency Report (Αναφορά Διαφάνειας για τις Εκλογές) και μια βάση δεδομένων για διαφημίσεις όπου θα μπορούν να γίνουν αναζητήσεις, προκειμένου να διαπιστώνεται ποιος αγοράζει εκλογικές διαφημίσεις, πού στοχεύουν και πόσα χρήματα δαπανώνται. Σκοπός μας είναι να κάνουμε αυτές τις πληροφορίες όσο πιο προσβάσιμες και χρήσιμες γίνεται».
Η τρίτη δέσμευση της Google έχει να κάνει με την προστασία των εκλογικών πληροφοριών: «Συνεχίζουμε τις κρίσιμες επενδύσεις μας για τη διατήρηση της ασφάλειας των πλατφορμών μας, και συνεργαζόμαστε με προεκλογικές εκστρατείες, αξιωματούχους, δημοσιογράφους κ.α. ανά την Ε.Ε. για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των online πλατφορμών στις οποίες βασίζονται. Για τις ευρωεκλογές του 2019, παρέχουμε in-person εκπαίδευση ασφαλείας στις πιο ευάλωτες ομάδες, που αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο επιθέσεων phishing. Θα τους περάσουμε από το Advanced Protection Program της Google, το ισχυρότερο επίπεδο ασφαλείας λογαριασμών μας, και το Project Shield, μια δωρεάν υπηρεσία που χρησιμοποιεί τεχνολογία της Google για την προστασία ενημερωτικών ιστοσελίδων και της ελεύθερης έκφρασης από επιθέσεις DDoS στο web».
Κλείνοντας, η αμερικανική εταιρεία τονίζει πως το Google News Lab θα συνεργάζεται με ΜΜΕ και στις 27 χώρες, για να υποστηρίζει τη διασταύρωση online ειδήσεων. «Θα παρέχουν μια σειρά δωρεάν εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων πάνω στη διασταύρωση, για να δείξουν στους δημοσιογράφους τα πιο σύγχρονα εργαλεία και τεχνολογίες για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και θα υποστηρίξουν την κάλυψη των εκλογών».