Αγωνιστικά, είναι βέβαιο πως η Ρεάλ Μαδρίτης δε διάγει και τις καλύτερες ημέρες της Ιστορίας της.
Αγωνιστικά, είναι βέβαιο πως η Ρεάλ Μαδρίτης δε διάγει και τις καλύτερες ημέρες της Ιστορίας της.
Σε επίπεδο μάρκετινγκ, όμως, δείχνει ισχυρότερη από ποτέ, όπως αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα για το έτος 2017-18, που κατέγραψαν λειτουργικά κέρδη ρεκόρ (751 εκατομμύρια ευρώ), 11% περισσότερο από την προηγούμενη χρονιά.
Ο εμπορικός δείκτης αυξήθηκε κατά 16% και ανήλθε στα 297 εκατομμύρια, ενώ οι προβλέψεις δείχνουν ότι τα έσοδα θα αυξηθούν αυτή την περίοδο στα 305,24 εκατομμύρια.
Οι συμφωνίες χορηγίας αποτελούν την κύρια πηγή εισοδήματος για την Ρεάλ, με 239,68 εκατομμύρια ευρώ και αύξηση 18,2% σε σχέση με πέρυσι.
Μάλιστα, η ανανέωση της συμφωνίας με έναν από τους δύο κύριους χορηγούς, την Adidas, που είναι έτοιμη προς υπογραφή, θα εγγυηθεί 1,1 δισ. ευρώ για τα επόμενα 10 χρόνια (2020-2030), θέτοντας ένα νέο ορόσημο στο ευρωπαϊκό αθλητικό μάρκετινγκ, μιας και η φανέλα της Ρεάλ θα καταστεί η πιο ακριβή στον κόσμο, στο συμβόλαιο του αιώνα!
Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της συμφωνίας, αρκεί να συγκριθεί με τη χορηγία που έχει η Nike με το NBA από την περασμένη σεζόν και προβλέπει 1 δις δολάρια για τα επόμενα οκτώ έτη, αλλά για 21 ομάδες!
Με άλλα λόγια, σχεδόν το ποσό που η Adidas θα πληρώσει μόνο στη Ρεάλ Μαδρίτης. Με τον άλλο κύριο χορηγό, τη Fly Emirates, τρέχει ήδη μια συμφωνία από τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, για 70 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.