Τα augmented reality (AR) φίλτρα της δημοφιλούς εφαρμογής Snapchat είναι πλέον σε θέση να λειτουργούν και με... γάτες, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία.
Τα augmented reality (AR) φίλτρα της δημοφιλούς εφαρμογής Snapchat είναι πλέον σε θέση να λειτουργούν και με... γάτες, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία.
Μέχρι πρότινος, η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στην εφαρμογή επέτρεπε τη χρήση των φίλτρων μόνο σε ανθρώπους και σε κάποιες ράτσες σκύλων. Ωστόσο, πλέον και οι ιδιοκτήτες γατών μπορούν να χρησιμοποιούν τα Lenses του Snapchat προκειμένου να «διακοσμούν» τα κατοικίδιά τους με καπέλα, γυαλιά, φέτες ψωμιού κ.ά.
Όπως σημειώνει το BBC, η συγκεκριμένη ανακοίνωση έγινε μερικές εβδομάδες αφού η μητρική εταιρεία (Snap) ανακοίνωσε πως ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Snapchat σε καθημερινή βάση έχει μειωθεί - αναλυτικότερα, οι ημερησίως ενεργοί χρήστες μειώθηκαν κατά τρία εκατομμύρια στα 188 εκατομμύρια στο χρονικό διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου. Επρόκειτο για την πρώτη φορά που η εταιρεία ανακοινώνει πτώση των ημερησίως ενεργών χρηστών της.
Το Snapchat δεν είναι ο μόνος «παίκτης» στον χώρο της αναγνώρισης προσώπου που μπορεί να λειτουργεί και με ζώα: Τον Σεπτέμβριο η Sony ανακοίνωσε πως αναπτύσσει τεχνολογία autofocus η οποία μπορεί να λειτουργεί με ζώα, έτσι ώστε να διασφαλίζεται πως τα μάτια τους απεικονίζονται ιδανικά.
Σημειώνεται πως το Snapchat είχε αρχίσει (σχετικά αθόρυβα) να εισάγει νέα φίλτρα τα οποία αναγνώριζαν αντικείμενα σε εικόνες έναν χρόνο πριν, προκειμένου να κάνει προτάσεις για πρόσθεση γραφικών σε αυτές.