Αλλαγή «σκυτάλης» από σήμερα Πέμπτη για τη μεγαλύτερη εμπορική πτήση του κόσμου, με τη Singapore Airlines να συνδέει απευθείας το αεροδρόμιο Τσανγκί της Σιγκαπούρης με το Νιούαρκ Λίμπερτι της Νέας Υόρκης.
Αλλαγή «σκυτάλης» από σήμερα Πέμπτη για τη μεγαλύτερη εμπορική πτήση του κόσμου, με τη Singapore Airlines να συνδέει απευθείας το αεροδρόμιο Τσανγκί της Σιγκαπούρης με το Νιούαρκ Λίμπερτι της Νέας Υόρκης.
Οι πτήσεις, διάρκειας 18 ωρών και 45 λεπτών υπό κανονικές μετεωρολογικές συνθήκες, θα εκτελούνται με αεροσκάφη τύπου Airbus A350-900 ULR, τα οποία διανύουν χωρίς ανεφοδιασμό μία απόσταση περίπου 16.700 χιλιομέτρων ή 10.300 μιλίων.
Τα αεροσκάφη διαθέτουν επιπλέον χωρητικότητα καυσίμου και βελτιωμένη λειτουργία του σχετικού συστήματος, που τους επιτρέπει να καίνε 25% λιγότερα καύσιμα.
Διαθέτουν δύο κινητήρες και είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και όχι από αλουμίνιο, προκειμένου να έχουν μειωμένο βάρος.
Οι πτήσεις -οι οποίες σύμφωνα με την εταιρεία από τις 18 Οκτωβρίου θα εκτελούνται καθημερινά- θα μπορούν να υποδεχθούν 161 επιβάτες: 67 στη θέση «business» και 94 σε «premium economy». Ωστόσο δεν θ υπάρχει θέση «economy».
Το πλήρωμα είναι 13μελές (συν τους κυβερνήτες και συγκυβερνήτες) ώστε να εξασφαλίζεται τετράωρη ανάπαυλα για τον καθένα κατά την διάρκεια της μακράς πτήσης, όπως ορίζουν οι κανονισμοί.
Δύο κυβερνήτες και δύο συγκυβερνήτες θα βρίσκονται στο κόκπιτ του Airbus A350-900 ULR, για να καλύψουν τις ανάγκες του δρομολογίου.
Πώς όμως θα περνούν οι επιβάτες όλες αυτές τις ώρες μέσα στο αεροπλάνο; Όσοι δεν έχουν πάρει μαζί τους κάποιο βιβλίο, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές συνολικής διάρκειας 1.200 ωρών, δηλαδή δύο εβδομάδων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το μενού περιλαμβάνει πιάτα επιλεγμένα ώστε να διασφαλίζεται η καλή υγεία των επιβατών που θα παραμείνουν στους αιθέρες για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.
Οι επιβάτες της «business class» θα έχουν τη δυνατότητα να πάρουν δύο γεύματα καθώς και σνακ και αναψυκτικά, όποτε τα θελήσουν, ενώ θα έχουν στη διάθεσή τους και ένα κρεβάτι. Γεύματα, σνακ και αναψυκτικά προβλέπονται επίσης για τους επιβάτες της «premium economy» θέσης.
Για την βελτίωση των συνθηκών της πτήσης, η οροφή της καμπίνας είναι υπερυψωμένη και τα παράθυρα είναι μεγαλύτερα, ενώ έχει τοποθετηθεί ειδικός φωτισμός με λαμπτήρες LED για τον περιορισμό του «jetlag» μέσω ενός παιχνιδιού με τα χρώματα.
Η εταιρεία εκτελούσε το συγκεκριμένο δρομολόγιο και στο παρελθόν, από το 2004 έως το 2013, με τετρακινητήρια αεροσκάφη τύπου Airbus A340-500s, ωστόσο εν μέσω κρίσης η συγκεκριμένη πτήση είχε κριθεί ασύμφορη.
Μέχρι σήμερα, η μεγαλύτερη σε διάρκεια απευθείας πτήση στον κόσμο ήταν το δρομολόγιο Όκλαντ – Ντόχα (Νέα Ζηλανδία – Κατάρ), το οποίο εκτελείται σε 18 ώρες και 5 λεπτά από την Qatar Airways.
naftemporiki.gr