Τρίτη, 30 Μαΐου 2006 15:16

Οι εφημερίδες κύρια πηγή πληροφόρησης για τους ευρωπαίους επιχειρηματίες

Το 49% των Ευρωπαίων επιχειρηματιών βασίζονται στις εφημερίδες, προκειμένου να ενημερωθούν για τις τελευταίες επιχειρηματικές εξελίξεις. Η εφημερίδα αποτελεί την πιο δημοφιλή κύρια πηγή πληροφόρησης ανάμεσα στα στελέχη σε όλες τις χώρες, και ιδιαίτερα για τα στελέχη στην Ιταλία (69%) και στη Γερμανία (62%). Οι συνάδελφοί τους στη Βρετανία (35%) και στο Βέλγιο (37%) εξαρτώνται λιγότερο από τις εφημερίδες.

Τα παραπάνω προκύπτουν από την 15η έκδοση του UPS Europe Business Monitor, στο οποίο 1.459 στελέχη της Ευρώπης ερωτήθηκαν πάνω σε πληθώρα θεμάτων που επηρεάζουν την Ευρωπαϊκή επιχειρηματικότητα.

Σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων διευθυντών ενημερώνεται για τον επιχειρηματικό κόσμο από online πηγές. Οι Βρετανοί διευθυντές είναι οι μεγαλύτεροι χρήστες online πηγών με 31%, ενώ οι Ιταλοί διευθυντές με 18% βασίζουν λιγότερο την ενημέρωσή τους σε online μέσα.

Το 18% των στελεχών στη Γαλλία διαβάζουν εβδομαδιαία ή μηνιαία επιχειρηματικά περιοδικά για την ενημέρωσή τους, ενώ 10% των Βέλγων διευθυντών θεωρούν τους συναδέλφους τους ως την πιο πολύτιμη πηγή πληροφόρησης.

Σε ότι αφορά τα blogs, 42% των στελεχών στην Ευρώπη γνωρίζουν την ύπαρξή τους όμως δεν τα διαβάζουν, ενώ ένα 37% δεν τα γνωρίζει καθόλου. Τα blogs είναι περισσότερο γνωστά ανάμεσα στα διευθυντικά στελέχη της Γαλλίας με το 68% να είναι εξοικειωμένο με την ιδέα και ένα 15% να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία.