Κοινωνία
Πέμπτη, 04 Οκτωβρίου 2018 18:59

Συνέδριο ΙΕΛΚΑ: Επιμένουν στο φυλλάδιο προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές - Η διαφοροποίηση των Millennials

Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, όπως ενδέχεται να έχει διαμορφωθεί την επόμενη δεκαετία, σκιαγράφησαν εκπρόσωποι του λιανεμπορίου τροφίμων, στο 8ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με τίτλο «Shopper Anatomy» που πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη.

Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, όπως ενδέχεται να έχει διαμορφωθεί την επόμενη δεκαετία, σκιαγράφησαν εκπρόσωποι του λιανεμπορίου τροφίμων, στο 8ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με τίτλο «Shopper Anatomy» που πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη.

Ο κ. EMEA Partner Ecosystem Manager του Facebook, Πάνος Παχατουρίδης, ανέδειξε τον ρόλο που παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην προώθηση και την πώληση προϊόντων, παρουσιάζοντας καινοτόμες εφαρμογές που αξιοποιούν τις τεχνολογίες της φωτογραφίας, του video και της εικονικής πραγματικότητας, ενώ ανέδειξε τις αλλαγές τις οποίες επιφέρουν τα social media στις αγοραστικές συνήθειες.

Η Laura Jacobson, στρατηγικός αναλυτής στο IGD, παρουσίασε βέλτιστες πρακτικές απ' όλο τον κόσμο, δείχνοντας το μέλλον του λιανεμπορίου το οποίο βασίζεται στους πυλώνες του προσωποποιημένου μικρο-καταστήματος, της ψηφιακής προσωπικής βοήθειας στις αγορές και της νέας δομής καταστημάτων τα οποία είναι πιο αποδοτικά, πιο ψηφιακά και όλο και πιο «αόρατα» στο καταναλωτή.

Παράλληλα παρουσιάστηκαν νέες έρευνες καταναλωτών, που δείχνουν τις αλλαγές στην αγοραστική και καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, Δρ. Λευτέρης Κιοσές, ανέδειξε τη διαφοροποίηση της γενιάς των Millennials, η οποία σήμερα αριθμεί πάνω από 3 εκατ. καταναλωτές.

Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ανέφερε ότι η νέα γενιά των Millennials όλο και περισσότερο απομακρύνεται από την τηλεοπτική διαφήμιση, επιλέγοντας εναλλακτικά μέσα, όπως η επικοινωνία μέσω texting σε ποσοστό 49% και μέσω social media σε ποσοστό 43%.

Την ίδια στιγμή, όμως, η έρευνα καταγράφει τη διατήρηση της επιρροής που έχει το φυλλάδιο προσφορών του σούπερ μάρκετ, το οποίο εξακολουθεί να είναι προτιμητέο μέσο της σχετικής ενημέρωσης από το 59% του κοινού.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ