Στη Φλωρεντία του μέλλοντος, όπου ένας τολμηρός, φιλόδοξος άνδρας επιβεβαιώνει την ισχυρή του προσωπικότητα και το διαχρονικό στυλ του οίκου Salvatore Ferragamo, αναφέρεται το τρίτο κεφάλαιο της σειράς UOMO, με φόντο τη νέα σειρά αρωμάτων της εταιρείας.
Στη Φλωρεντία του μέλλοντος, όπου ένας τολμηρός, φιλόδοξος άνδρας επιβεβαιώνει την ισχυρή του προσωπικότητα και το διαχρονικό στυλ του οίκου Salvatore Ferragamo, αναφέρεται το τρίτο κεφάλαιο της σειράς UOMO, με φόντο τη νέα σειρά αρωμάτων της εταιρείας.
Η ιστορία αυτού του άνδρα και του νέου αρώματος διαδραματίζεται στην Φλωρεντία το 2127, μια συμβολική ημερομηνία για τον οίκο, ακριβώς 200 χρόνια μετά το ταξίδι που έφερε πίσω τον Salvatore Ferragamo από την Καλιφόρνια στην Τοσκάνη, όπου είχε αρχίσει να χτίζει την επιτυχία της μάρκας του.
Σε αυτό το φουτουριστικό όραμα, χαρακτηριστικό της μάρκας, τρεις άνδρες διαφορετικοί μεταξύ τους, έρχονται αντιμέτωποι σε έναν αγώνα Ferragamo.
Σε μια απαιτητική αστική πίστα, τα μπουκάλια UOMO Salvatore Ferragamo γίνονται αγωνιστικά οχήματα, ενώ τα φουτουριστικά φώτα και οι φωτοσκιάσεις τονίζουν την επίδραση της ταχύτητας και των λεπτομερειών του φινιρίσματος του κάθε μπουκαλιού σε έναν συνεχή συνδυασμό πραγματικότητας και φαντασίας.
Η πίστα στην καμπάνια του νέου αρώματος έχει τη μορφή του λογότυπου των δημιουργιών Salvatore Ferragamo που σχεδιάστηκε από τον φουτουρίστη Lucio Venna.
ΤΟ ΑΡΩΜΑ
Αρωματοποιός: Alberto Morillas
Οσφρητική οικογένεια: Oriental Leathery
Ερμηνεύοντας αυτό το ταξίδι, ο αρωματοποιός Alberto Morillas δημιούργησε ένα πιο έντονο άρωμα που αφήνει μια πλούσια και έντονη αίσθηση, ανάμεσα σε νότες δέρματος που σύμφωνα με την εταιρεία θυμίζουν την παράδοση της Φλωρεντίας.
Το UOMO Salvatore Ferragamo Signature χαρακτηρίζεται από αναζωογονητική φρεσκάδα ιταλικών εσπεριδοειδών, θυμίζοντας τα άγρια εδάφη της Καλαβρίας, ενώ τα αποστάγματα γκρέιπφρουτ και μανταρινιού ηλεκτρίζονται από την ένταση του ροζ πιπεριού.
Μια ξυλώδης κομψή δημιουργία βρίσκεται στην καρδιά του αρώματος, διαμορφωμένη από την εκλεπτυσμένη υπογραφή κυπαρισσιού και την ένταση του κάρδαμου και της κανέλας.
Στο βάθος οι νότες tonka, καβουρδισμένος καφές, πατσουλί και δέρμα συνδυάζονται για να αφήσουν τις τελευταίες πινελιές τους.
Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το εικονικό μπουκάλι UOMO Salvatore Ferragamo είναι ντυμένο με ένα εξεζητημένο μαύρο ματ σύνολο που παραπέμπει σύμφωνα με τους δημιουργούς του στη διαχρονική κομψότητα ενός σμόκιν Salvatore Ferragamo.
Στις δύο πλευρές του μπουκαλιού υπάρχει χαραγμένο στο γυαλί το λογότυπο Ferragamo που σχεδίασε ο φουτουριστικός ζωγράφος Lucio Venna το 1930.
THE RANGE
Το άρωμα UOMO Salvatore Ferragamo Signature είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα καταστήματα καλλυντικών.