Για «διάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος» κατηγορεί την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και την κυβέρνηση ο Τομέας Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής.
Για «διάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος» κατηγορεί την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και την κυβέρνηση ο Τομέας Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του, «οι πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης επιβεβαιώνουν τις χειρότερες προβλέψεις μας και δυστυχώς τη συνέχιση της διάλυσης του εκπαιδευτικού μας συστήματος από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ».
Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο Τομέας Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής σημειώνει πως «το πόρισμα Παρασκευόπουλου, η ετήσια έκθεση της ΑΔΙΠ και η έναρξη της διαβούλευσης του σχεδίου νόμου ‘Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο κ.ά. διατάξεις’ καταδεικνύουν όχι μόνο την έλλειψη στρατηγικής, αλλά και πόσο επικίνδυνες μπορεί να είναι οι ιδεοληψίες της κυβέρνησης».
«Το πόρισμα Παρασκευόπουλου είναι χειρότερο και από το Νόμο Παρασκευόπουλου» σχολιάζει το Κίνημα Αλλαγής, υποστηρίζοντας πως «οι κενολογίες του πορίσματος αποτελούν μνημείο αγκυλώσεων και απόδειξη της έλλειψης κυβερνητικής πολιτικής σε θέματα ασφάλειας των πολιτών και υπεράσπισης της δημόσιας περιουσίας.
Αναφορικά με την ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τη Διασφάλιση και Πιστοποίηση της Ποιότητας (ΑΔΙΠ) το Κίνημα Αλλαγής σχολιάζει πως «επιβεβαιώνεται ότι όσο κυριαρχούν οι πειραματισμοί και οι ιδεοληψίες στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης η ποιότητα θα συνεχίζει να υποβαθμίζεται». «Δεν είναι άλλωστε τυχαίος ο παραγκωνισμός της ΑΔΙΠ από την ηγεσία του υπουργείου. Η ΑΔΙΠ ενοχλεί γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει καμία αξιολόγηση» αναφέρει.
Για τη νέα σειρά συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων με ΤΕΙ, προειδοποιεί ότι «η άκριτη κατάργηση του τεχνολογικού χώρου της ανώτατης εκπαίδευσης, με μόνο στόχο τοπικές και συντεχνιακές τακτοποιήσεις, θα βλάψει πρωτίστως την ίδια την ανάπτυξη της χώρας»
«Το υπουργείο Παιδείας παραβλέπει την ΑΔΙΠ, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΠΟΣΔΕΠ), τις δικές μας απόψεις, τις απόψεις των άλλων κομμάτων αλλά ακόμα και του ΤΕΙ Θεσσαλίας με το οποίο υποτίθεται ότι είχε συμφωνήσει» σημειώνει το Κίνημα Αλλαγής και καλεί τον υπουργό Παιδείας να προχωρήσει άμεσα σε απόσυρση του σχετικού σχεδίου νόμου.
Για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το Κίνημα Αλλαγής επισημαίνει πως «η περιβόητη ‘κανονικότητα’ που σύμφωνα με το υπουργείο χαρακτήρισε την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς εξελίσσεται σε φιάσκο μιας και δεν υπάρχει τομέας που να μην πλήττεται». Όπως αναφέρει, στα Επαγγελματικά Λύκεια καταργήθηκαν ή συγχωνεύτηκαν τομείς, ειδικότητες και πολλά ολιγομελή τμήματα ενώ το νέο ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφών ταλαιπώρησε γονείς και μαθητές. Στα Εσπερινά Λύκεια, προσθέτει, η μείωση της διάρκειας τους σε τρία έτη, χωρίς αναμόρφωση προγραμμάτων σπουδών και ωρολογίου προγράμματος, θα θέσει σε αμφισβήτηση την ισοτιμία των τίτλων τους. Παράλληλα «υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών στην γενική εκπαίδευση, στα τμήματα ένταξης, στις παράλληλες στηρίξεις για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (1 εκπαιδευτικός για κάθε 4 παιδιά ) και στις Τάξεις Υποδοχής για τα μεταναστόπουλα».
Σε ό,τι αφορά την επιλογή των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου ο Τομέας Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής σχολιάζει πως «είναι ξεκάθαρο πλέον και στον πιο αφελή ότι ο νόμος για την Αναδιοργάνωση των Δομών της Εκπαίδευσης που ψηφίστηκε με την διαδικασία του επείγοντος επεδίωκε εκτός από την κατάργηση του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, τον εξοβελισμό προσώπων με διαφορετική πολιτική άποψη και την προώθηση ημετέρων».
«Το υπουργείο Παιδείας συστηματικά αποφεύγει τον εθνικό και συγκροτημένο διάλογο και δεν ενδιαφέρεται για ουσιαστική συνεννόηση στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας. Αντιμετωπίζει τη διαφορετική άποψη ως μίασμα» καταλήγει η ανακοίνωση του Κινήματος Αλλαγής και καλεί τον υπουργό Παιδείας «να αναλογιστεί τις τεράστιες ευθύνες του».