Πολιτική
Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2018 12:47

Ν. Κεραμέως: Φιάσκο η διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

Ερώτηση σχετικά με την διαδικασία επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κατέθεσαν προς τον υπουργό Παιδείας η αρμόδια τομεάρχης της Ν.Δ. Νίκη Κεραμέως και οι αναπληρωτές τομεάρχες του κόμματος Γιάννης Ανδριανός, Μαρία Αντωνίου, και Χρήστος Κέλλας.

Ερώτηση σχετικά με τη διαδικασία επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κατέθεσαν προς τον υπουργό Παιδείας η αρμόδια τομεάρχης της Ν.Δ. Νίκη Κεραμέως και οι αναπληρωτές τομεάρχες του κόμματος Γιάννης Ανδριανός, Μαρία Αντωνίου, και Χρήστος Κέλλας.

Σε δήλωσή της η κ. Κεραμέως υποστήριξε ότι η διαδικασία αποδεικνύεται «φιάσκο» καθώς «από τα πρώτα διαθέσιμα στοιχεία και ενώ η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη, παρατηρείται μεγάλη απροθυμία συμμετοχής των εκπαιδευτικών». Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε, σε σχέση με το 2011 και την αντίστοιχη διαδικασία επιλογής Σχολικών Συμβούλων, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών μειώθηκε σε ποσοστό 53,4%, ενώ σε συγκεκριμένες Περιφερειακές Διευθύνσεις δεν υπήρξε ούτε μία αίτηση από ειδικότητες γνωστικών αντικειμένων τα οποία εξετάζονται πανελλαδικά, όπως Φυσικής ή Μαθηματικών.

Η τομεάρχης Παιδείας της Ν.Δ. επισήμανε ότι «σύμφωνα με τον προγραμματισμό διεξαγωγής των συνεντεύξεων στις μεγάλες Περιφερειακές Διευθύνσεις εκπαίδευσης (Κεντρικής Μακεδονίας και Αττικής) η διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το νωρίτερο, στα μέσα Οκτωβρίου» ενώ «για τις άλλες κατηγορίες στελεχών, όπως τους προϊσταμένους των Κ.Ε.Σ.Υ. ή τους υπευθύνους Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, η διαδικασία επιλογής δεν έχει καν ξεκινήσει».

Δεδομένου ότι η έναρξη του νέου σχολικού έτους βρίσκεται προ των πυλών, τα στελέχη της Ν.Δ. καλούν τον υπουργό Παιδείας να απαντήσει «πότε εκτιμά ότι θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης των στελεχών εκπαίδευσης, πώς θα καλυφθούν οι θέσεις των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, οι οποίες θα παραμείνουν κενές μετά το τέλος της τρέχουσας διαδικασίας, αλλά και πώς εξηγείται ο τόσο μειωμένος αριθμός αιτήσεων εκπαιδευτικών για την επιλογή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου».