Στην ανάγκη έκτακτης συντήρησης της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα, η οποία, όμως, δεν έγινε ποτέ, αναφέρθηκε o πολιτικός μηχανικός Σαβέριο Φεράρι, ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και την οικοδόμησή της πριν από 50 χρόνια.
Στην ανάγκη έκτακτης συντήρησης της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα, η οποία, όμως, δεν έγινε ποτέ, αναφέρθηκε o πολιτικός μηχανικός Σαβέριο Φεράρι, ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και την οικοδόμησή της πριν από 50 χρόνια.
Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα La Repubblica, ο κ. Φεράρι δήλωσε ότι «το 1979 άρχισαν να περνούν τα μεγάλα φορτηγά, με 40 τόνους βάρος και οι συνθήκες άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν, κατά συνέπεια, και πολλές ουρές».
Ανέφερε επίσης ότι «κατά την διάρκεια των ετών πέρασα πολλές φορές από την γέφυρα Μοράντι και αισθάνθηκα περίεργους κραδασμούς».
Σημείωσε, δε, ότι «το κατήγγειλα στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρείας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν υπήρχαν τα αναγκαία χρήματα. Δεν έγινε ποτέ η συνολική, έκτακτη συντήρηση που χρειαζόταν. Και θεωρώ ότι έπρεπε να προστεθεί και ένας επιπλέον πυλώνας, στο κεντρικό σημείο της γέφυρας».
Πηγή: ΑΜΠΕ