Auto
Τρίτη, 31 Ιουλίου 2018 07:51

Nissan: Νέος εκατομμυριούχος «σαμουράι»

Το Nissan GT-R50 της Italdesign πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, στο Τσίτσεστερ της Αγγλίας, στις 12 Ιουλίου. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο δημιουργήθηκε με αφορμή την 50ή επέτειο τόσο του GT-R για το 2019 όσο και της Italdesign για το 2018. Μια έκδοση παραγωγής εμπνευσμένη από το πρωτότυπο, εκτιμάται πως μπορεί να δημιουργηθεί. Στην περίπτωση αυτή, η Italdesign δεν θα κατασκευάσει πάνω από 50 μονάδες, με μια τιμή που υπολογίζεται ότι θα ξεκινά περίπου από τις 900.000 ευρώ.

Από την έντυπη έκδοση 

Το Nissan GT-R50 της Italdesign πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, στο Τσίτσεστερ της Αγγλίας, στις 12 Ιουλίου. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο δημιουργήθηκε με αφορμή την 50ή επέτειο τόσο του GT-R για το 2019 όσο και της Italdesign για το 2018. Μια έκδοση παραγωγής εμπνευσμένη από το πρωτότυπο, εκτιμάται πως μπορεί να δημιουργηθεί. Στην περίπτωση αυτή, η Italdesign δεν θα κατασκευάσει πάνω από 50 μονάδες, με μια τιμή που υπολογίζεται ότι θα ξεκινά περίπου από τις 900.000 ευρώ.

Το Nissan GT-R50 της Italdesign διαθέτει μπροστά ένα ξεχωριστό χρυσό στοιχείο που εκτείνεται σε όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος. Στο πλάι, το έμβλημα GT-R, σε συνδυασμό με τις εσοχές ψύξεις «samurai blade» πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, προεξέχει περισσότερο, ενώ χαρακτηριστική είναι η χρυσή επένδυση που εκτείνεται από το κάτω μέρος των θυρών έως τη γραμμή των ώμων. Το πίσω μέρος τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου με έναν μυώδη σχεδιασμό γύρω από τους τροχούς.

Στο εσωτερικό του, το Nissan GT-R50 της Italdesign αντανακλά το μοντέρνο, υψηλών επιδόσεων DNA του. Δύο διαφορετικά φινιρίσματα από ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται εκτενώς σε όλη την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών, μαζί με το μαύρο Alcantara και το κορυφαίο μαύρο ιταλικό δέρμα στα καθίσματα. Βασιζόμενη στην εμπειρία των αγώνων GT3 της Nissan, η NISMO ενίσχυσε τον συναρμολογημένο με το χέρι κινητήρα V638RETT V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής. Ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης διπλών συμπλεκτών, σε κιβώτιο έξι ταχυτήτων, με ενσωματωμένο πίσω διαφορικό, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, «κατευθύνει» την αστείρευτη δύναμη στους τροχούς.