Αμέσως μετά το τελευταίο σφύριγμα του Νέστορ Πιτάνα στον τελικό του 21ου Μουντιάλ και την είδηση της νίκης της Γαλλίας, ένα πολύχρωμο «ποτάμι» κατέκλυσε τη λεωφόρο των Ηλύσιων στο Παρίσι, περιτριγυρίζοντας την Αψίδα του Θριάμβου.
Αμέσως μετά το τελευταίο σφύριγμα του Νέστορ Πιτάνα στον τελικό του 21ου Μουντιάλ και την είδηση της νίκης της Γαλλίας, ένα πολύχρωμο «ποτάμι» κατέκλυσε τη λεωφόρο των Ηλύσιων στο Παρίσι, περιτριγυρίζοντας την Αψίδα του Θριάμβου.
«Ήταν σαν ένας φελλός σαμπάνιας: πίεση, απελευθέρωση, υπερχείλιση»: αυτό δήλωσε ένας 30χρονος στη Le Monde, απεικονίζοντας εκφραστικά το εορταστικό ξέσπασμα των Γάλλων, που κράτησε μέχρι το πρωί της Δευτέρας.
Εορταστικοί και συχνά σε υπερθετικό βαθμό είναι και οι τίτλοι στις ιστοσελίδες των ΜΜΕ και στα πρωτοσέλιδα του πρωινού Τύπου: «Βασιλιάδες του κόσμου», «Τσάροι», «Μαγικά», «Το κεφάλι στα αστέρια».
«Η μέρα της δόξας έφθασε» γράφει η Figaro, «Μια αιώνια ευτυχία» η αθλητική Equipe, «Πάνω στη στέγη του κόσμου» η La Croix, «Η πρόκληση μιας ομάδας, η ελπίδα μιας χώρας» η Le Monde, «Ξανά» ο μονολεκτικός τίτλος της Liberation, με αναφορά στο δεύτερο Παγκόσμιο Κύπελλο των Γάλλων.
Με τίτλο «Ομοφωνία» στο κύριο άρθρο της, η Liberation σημειώνει: «11 παίκτες ενώνουν μια χώρα, είναι ένα λαμπρό ξέφωτο για αυτό το έθνος, το τόσο επιρρεπές στην κακή διάθεση».
Με φόντο το πλήθος που χόρευε χθες γύρω από την Αψίδα του Θριάμβου, η Le Monde μιλάει επίσης για τα συναισθήματα που ένωσαν το πλήθος: «Η Γαλλία που χορεύει... ας αγαπιόμαστε ζωντανοί, την ώρα μιας νίκης!».
Ο 19χρονος Κιλιάν Μπαπέ, «στα βήματα του Πελέ», συμβολίζει για πολλούς «μια θριαμβευτική νεολαία» και αποτελεί αναμφισβήτητα παράδειγμα προς μίμηση για τα παιδιά των παρισινών προαστίων, με πρώτο το Μποντί όπου γεννήθηκε.