Η ΖeniΘ, ο 1oς πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στη χώρα, προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή μεμονωμένα και συνδυαστικά προγράμματα φυσικού αερίου και ρεύματος. Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 350.000 πελάτων από το 2000 που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα στις περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας, η ZeniΘ επεκτάθηκε πανελλαδικά, αναβάθμισε τις υπηρεσίες και εμπλούτισε τα προϊόντα της, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία του παγκόσμιου κολοσσού ενέργειας ΕΝΙ, πάντα προς όφελος του καταναλωτή.
Η ΖeniΘ, ο 1oς πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στη χώρα, προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή μεμονωμένα και συνδυαστικά προγράμματα φυσικού αερίου και ρεύματος. Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 350.000 πελάτων από το 2000 που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα στις περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας, η ZeniΘ επεκτάθηκε πανελλαδικά, αναβάθμισε τις υπηρεσίες και εμπλούτισε τα προϊόντα της, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία του παγκόσμιου κολοσσού ενέργειας ΕΝΙ, πάντα προς όφελος του καταναλωτή.
Καινοτόμες υπηρεσίες και μοναδικά προϊόντα
Η ΖeniΘ προσφέρει πρώτη την υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας ZeniΘ DUAL ENERGY, που παρέχει εκπτώσεις σε όσους συνδυάζουν φυσικό αέριο και ρεύμα. Η υπηρεσία ZeniΘ DUAL ENERGY σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τους καταναλωτές, είτε αυτοί είναι οικιακοί πελάτες είτε οργανισμοί και επιχειρήσεις, αφού όλη η ενέργεια προσφέρεται από έναν πάροχο, σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές. Προσαρμόζοντας τα προϊόντα της στις ανάγκες των καταναλωτών, η ΖeniΘ φέρνει πρώτη στην ελληνική αγορά τα σταθερά πακέτα ενέργειας: POWER HOME PACK και GAS HOME PACK, βοηθώντας στον έλεγχο των μηνιαίων εξόδων κάθε νοικοκυριού που πληρώνει πλέον ένα σταθερό και προκαθορισμένο ποσό κάθε μήνα. Τα σταθερά πακέτα ενέργειας δίνουν τη δυνατότητα σε όλους να επιλέξουν το πακέτο που τους ταιριάζει, βάσει των δικών τους μοναδικών αναγκών κατανάλωσης. Η μηνιαία χρέωση του κάθε πακέτου περιλαμβάνει όλες τις χρεώσεις του λογαριασμού (προμήθειας, διανομής, μεταφοράς, φόρους, τέλη κτλ.). Χάρη σ’ αυτά τα πακέτα οι λογαριασμοί ρεύματος και φυσικού αερίου έρχονται χωρίς εκπλήξεις. Η εταιρεία φροντίζει για τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών σε ρεύμα και με τη δημιουργία των προϊόντων POWER HOME και POWER HOME NIGHT (για μειωμένη χρέωση στην κατανάλωση νυχτερινού ρεύματος), που απευθύνονται σε όλους τους οικιακούς καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, προσφέροντας ανταγωνιστικές χρεώσεις προμήθειας, χωρίς περιορισμούς στην κατανάλωση.
Πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες για περισσότερη εξοικονόμηση
Με στόχο να ανακουφίσει περαιτέρω τον οικογενειακό προϋπολογισμό, η ZeniΘ παρέχει δωρεάν σε όλους τους πελάτες της μια σειρά από πρόσθετες υπηρεσίες. Στο πνεύμα αυτό, σε συνεργασία με την ΑΧΑ, φροντίζει μέσω της νέας δωρεάν υπηρεσίας 24/7 Home Emergency, για την κάλυψη των τεχνικών αναγκών του σπιτιού και της επιχείρησης όλων των πελατών της. Επιπλέον, επιβραβεύει τους νέους και τους υφιστάμενους πελάτες της με τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, παρέχοντας πρόσβαση σε 3.000 παρόχους υγείας πανελλαδικά με δωρεάν check up και υπηρεσίες υγείας σε προνομιακές τιμές, για έναν ολόκληρο χρόνο.
Στο πλαίσιο των δωρεάν υπηρεσιών της, η ZeniΘ προσφέρει το Energy Saving Toolkit, μια εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να εξοικονομεί ενέργεια και χρήματα σε ετήσια βάση, ανάλογα τα προγράμματα που χρησιμοποιεί. H εφαρμογή φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της ZeniΘ και επιτρέπει στους καταναλωτές να συγκρίνουν τα συστήματα θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού (Smart Home Heating), τα συστήματα φωτισμού (Smart Home Lighting) και τους λαμπτήρες (Lightbulbs Comparison) που χρησιμοποιούν και ποια μπορούν να επιλέξουν εναλλακτικά ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Άμεση πρόσβαση και επικοινωνία
Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται εύκολα και άμεσα για τα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες και τις προσφορές της ZeniΘ από το ανανεωμένο site της, το www.zenith.gr. Επιπλέον, στη διαδικτυακή υπηρεσία myΖeniΘ, που φιλοξενείται στο site, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται, από τον υπολογιστή ή το smartphone τους μια σειρά από ζητήματα που σχετίζονται με το λογαριασμό τους, εύκολα και γρήγορα. Η ZeniΘ διαθέτει επίσης 7 καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνική εξυπηρέτηση (18 321) και ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Linkedin, Instagram και Twitter), διασφαλίζοντας την άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.