Συζητήσεις προκάλεσε η τελευταία διαφημιστική καμπάνια «Alien Nation» του ιταλικού οίκου μόδας Moschino, η οποία έχει πηγή έμπνευσης τις αυστηρές πολιτικές στο μεταναστευτικό του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
Συζητήσεις προκάλεσε η τελευταία διαφημιστική καμπάνια «Alien Nation» του ιταλικού οίκου μόδας Moschino, η οποία έχει πηγή έμπνευσης τις αυστηρές πολιτικές στο μεταναστευτικό του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
Με πρωταγωνίστρια τη Τζίτζι Χαντίντ -καθώς και άλλα πρόσωπα από τον χώρο της μόδας- η εκστρατεία ξεκίνησε στο Instagram από τον διευθυντή δημιουργικού Τζέρεμι Σκοτ, ο οποίος δημοσίευσε μία φωτογραφία του 23χρονου μοντέλου, βαμμένου με μπλε χρώμα.
Τη φωτογραφία συνόδευε για λίγες ώρες λεζάντα που έγραφε: «Το μόνο παράνομο όσον αφορά αυτή την εξωγήινη, είναι πόσο όμορφη δείχνει». Εν συνεχεία, πάντως, η λεζάντα αφαιρέθηκε.
Η εκστρατεία έχει στόχο να τονίσει την αυστηρή προσέγγιση της διοίκησης Τραμπ στο μεταναστευτικό, με την ιδέα του Σκοτ να αποκτά σύντομα υποστηρικτές, αλλά και πολέμιους.
Από τη μία πλευρά τόσο ο Σκοτ, όσοι και οι υπέρμαχοι της καμπάνιας, υποστηρίζουν πως η εκστρατεία έχει σκοπό να «ανοίξει μια συζήτηση για το τι είναι ακριβώς ένας "ξένος"». «Είναι πορτοκαλί, μπλε, κίτρινος, πράσινος; Έχει σημασία; Είναι φίλοι μας, γείτονες, συνεργάτες, συγγενείς και άνθρωποι που αγαπάμε» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σκοτ.
Στον αντίποδα, αρκετοί χρήστες του Διαδικτύου σχολίασαν πως η καμπάνια εκμεταλλεύεται το σοβαρό αυτό ζήτημα, έχοντας ως μοναδικό σκοπό τα κέρδη.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ