Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε εκπαιδευτικός-μαθηματικός, που υπηρετούσε σε Λύκειο του Αιγαίου. Ζητά να ακυρωθεί η απόφαση με την οποία τέθηκε σε αργία, λόγω της παραπομπής του στο πειθαρχικό συμβούλιο και στα ποινικά δικαστήρια, για σεξιστικά σχόλια, σεξουαλικά υπονοούμενα και περιφρονητική συμπεριφορά που φέρεται να επέδειξε προς αλλοδαπούς μαθητές.
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε εκπαιδευτικός-μαθηματικός, που υπηρετούσε σε Λύκειο του Αιγαίου. Ζητά να ακυρωθεί η απόφαση με την οποία τέθηκε σε αργία, λόγω της παραπομπής του στο πειθαρχικό συμβούλιο και στα ποινικά δικαστήρια, για τη συμπεριφορά του μέσα στις τάξεις.
Ειδικότερα, όπως κατήγγειλαν μαθητές, μαθήτριες και γονείς, ο καθηγητής, ο οποίος δίδασκε στην Α΄ και τη Γ΄ τάξη του Λυκείου κατά το σχολικό έτος 2012-2013, έκανε στη διάρκεια του μαθήματος σεξιστικά σχόλια, άφηνε σεξουαλικά υπονοούμενα και μιλούσε περιφρονητικά στους αλλοδαπούς μαθητές.
Μετά τις καταγγελίες αυτές, διενεργήθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση στην οποία καταγράφονται συγκεκριμένα περιστατικά μεταξύ του καθηγητή και των μαθητών.
Ο εκπαιδευτικός προσέφυγε στη Διοικητική Δικαιοσύνης, ζητώντας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και ως μη νόμιμη η απόφαση του υπουργού Παιδείας με την οποία τέθηκε σε προσωρινή αργία.
Όπως υποστήριξε, η θέση σε αργία δεν αποσκοπεί στο να τον εξαναγκάσει να συμμορφωθεί, αλλά τον τιμωρεί για πειθαρχικό αδίκημα που δήθεν διέπραξε, είναι «ποινή υπόνοιας», που παραβιάζει το τεκμήριο αθωότητας, το οποίο προστατεύεται από το Σύνταγμα, την ΕΣΔΑ και τον Υπαλληλικό Κώδικα.
Υποστηρίζει, επίσης, ότι παραβιάστηκε η συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, καθώς «η ποινή» του είναι δυσανάλογη με τα όσα του αποδίδονται και ότι δεν τηρήθηκε το άρθρο 20 του Συντάγματος, που προβλέπει ότι, πριν την ποινή, έπρεπε να κληθεί για εξηγήσεις.