Auto
Σάββατο, 23 Ιουνίου 2018 07:20

VW Golf 1.5 TSI EVO ACT: 130 ίπποι, 4,8 λιτ./100 χλμ., με 19.500 ευρώ

Υπάρχει μοντέλο με κινητήρα βενζίνης, με κατανάλωση ανάλογη με αυτή ενός πετρελαιοκίνητου, αλλά παράλληλα να είναι σημαντικά πιο προσιτό στην αγορά του; Με κινητήρα βενζίνης που συνδυάζει κορυφαία ροπή με χαμηλές εκπομπές ρύπων; Κινητήρας που κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είτε απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του είτε απενεργοποιείται εντελώς; Άλλες εποχές τα παραπάνω ερωτήματα θα χαρακτηρίζονταν ουτοπικά ή -τουλάχιστον- απλά ρητορικά, μας λένε οι ιθύνοντες της VW.

Από την έντυπη έκδοση 

Υπάρχει μοντέλο με κινητήρα βενζίνης, με κατανάλωση ανάλογη με αυτή ενός πετρελαιοκίνητου, αλλά παράλληλα να είναι σημαντικά πιο προσιτό στην αγορά του; Με κινητήρα βενζίνης που συνδυάζει κορυφαία ροπή με χαμηλές εκπομπές ρύπων; Κινητήρας που κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είτε απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του είτε απενεργοποιείται εντελώς; Άλλες εποχές τα παραπάνω ερωτήματα θα χαρακτηρίζονταν ουτοπικά ή -τουλάχιστον- απλά ρητορικά, μας λένε οι ιθύνοντες της VW.

Και όμως, η Volkswagen έχει εξελίξει έναν τέτοιο κινητήρα και τον παρουσιάζει στο Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion. Ένα Golf με βενζινοκινητήρα 130 ίππων, με μέση μικτή κατανάλωση μόλις 4,8 λίτρα/100 χλμ. και προτεινόμενη τιμή λιανικής από 19.500 ευρώ. Όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων, μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών ή γιατί κινείται σε κάποια κατηφόρα, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα σβήνει τον TSI και τον απομονώνει από τη μετάδοση απελευθερώνοντας τον συμπλέκτη, με το αυτοκίνητο να ρολάρει λειτουργώντας ως όχημα μηδενικών ρύπων.