Αν η τρίτη γενιά Α-Class άλλαξε εντελώς προσανατολισμό, περνώντας από το μικρό «επαναστατικό» -έως… αμφιλεγόμενο- MPV της Mercedes-Benz στην ξεκάθαρη αντίληψη του compact hatchback, η τέταρτη πια, ως φυσική εξέλιξη στη συγκεκριμένη κατηγορία, γυρίζει σελίδα στη συγκεκριμένη ιστορία και «μιλά» με ανθρωποκεντρική τεχνολογία και στοιχεία πολυτέλειας από την αρχική ήδη έκδοση, με έναν τολμηρό πίνακα οργάνων που αφήνει αρκετά πίσω τον ανταγωνισμό. Πλασάροντας την έννοια του modern luxury, η εξωτερική εικόνα του μοντέλου, χωρίς να «ακυρώνει» αυτή του προηγηθέντος, διαθέτει την απαραίτητη φρεσκάδα και σαφώς περισσότερη λάμψη για μια νέα επιτυχή πορεία στις αγορές.
Από την έντυπη έκδοση
Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
Αν η τρίτη γενιά Α-Class άλλαξε εντελώς προσανατολισμό, περνώντας από το μικρό «επαναστατικό» -έως… αμφιλεγόμενο- MPV της Mercedes-Benz στην ξεκάθαρη αντίληψη του compact hatchback, η τέταρτη πια, ως φυσική εξέλιξη στη συγκεκριμένη κατηγορία, γυρίζει σελίδα στη συγκεκριμένη ιστορία και «μιλά» με ανθρωποκεντρική τεχνολογία και στοιχεία πολυτέλειας από την αρχική ήδη έκδοση, με έναν τολμηρό πίνακα οργάνων που αφήνει αρκετά πίσω τον ανταγωνισμό. Πλασάροντας την έννοια του modern luxury, η εξωτερική εικόνα του μοντέλου, χωρίς να «ακυρώνει» αυτή του προηγηθέντος, διαθέτει την απαραίτητη φρεσκάδα και σαφώς περισσότερη λάμψη για μια νέα επιτυχή πορεία στις αγορές.
Το «παιχνίδι», ωστόσο, είναι μέσα στην καμπίνα. Χάρη στο νέο διαδραστικό σύστημα τηλεματικής MBUX δίνει νέα διάσταση στην εμπειρία του χρήστη και εντυπωσιάζει με τις επιπλέον λειτουργίες και τα συστήματα που προσφέρει και που μέχρι πρότινος εξόπλιζαν μεγαλύτερα μοντέλα στη γκάμα της Mercedes-Benz. Στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της νέας A-Class περιλαμβάνεται το εντελώς νέο σύστημα πολυμέσων MBUX - Mercedes-Benz User Experience. Πρόκειται για ένα είδος «συναισθηματικής» σύνδεσης ανάμεσα στον οδηγό, το όχημα και τους επιβάτες, καθώς διαθέτει δυνατότητα εκμάθησης μέσω τεχνητής νοημοσύνης.
Ως μέρος της φιλοσοφίας Intelligent Drive, στη νέα A-Class συναντάμε ένα εξελιγμένο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συγκεκριμένες οδηγικές καταστάσεις και για πρώτη φορά περιλαμβάνεται σε όχημα της κατηγορίας. Όλα τα λεφτά, όμως, είναι το «avant-garde» ταμπλό οργάνων που κυριαρχεί στον μοντέρνο διάκοσμο εντός. Επιπλέον, στο ταμπλό ενσωματώνονται δύο οθόνες που ξεκινούν από μέγεθος επτά ιντσών (βασική έκδοση) και φτάνουν έως τις 10,25 ίντσες για να δημιουργήσουν ένα εντελώς αυτόνομο σύνολο ευρείας οθόνης.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη λειτουργικότητα και τη χρηστικότητα, αφού η νέα A-Class προσφέρει καλύτερη περιμετρική ορατότητα (εδώ υπήρχε ένα θέμα πριν), αυξημένους χώρους στο ύψος των ώμων, των χεριών και του κεφαλιού, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι σημαντικά μεγαλύτερος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Με πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό ασφάλειας - άνεσης, η νέα Α-Class προσφέρεται στη χώρα μας από 32.288 ευρώ στην έκδοση 180 d Auto (πετρέλαιο) με «7άρι» κιβώτιο DCT και 116 ίππους, 32.605 ευρώ στην έκδοση 200 (βενζίνη) με μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο και 163 ίππους και 44.120 ευρώ στην έκδοση 250 Auto (βενζίνη) με «7άρι» DCT και 224 ίππους.