Η Data Communication Α.Ε., Microsoft Gold Partner & στρατηγικός συνεργάτης σημαντικών παικτών της αγοράς ενέργειας, έλαβε την κορυφαία διάκριση Gold Award στην τελετή απονομής των βραβείων τεχνολογικής καινοτομίας και επιστημονικής αριστείας, IMPACT Business IT Excellence (BITE) Awards 2018, που πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 14 Ιουνίου, στον Ιππόδρομο Αθηνών, στο Μαρκόπουλο. Η χρυσή διάκριση κατακτήθηκε στο πλαίσιο της υλοποίησης της ολοκληρωμένης λύσης Πληροφορικής για τον κλάδο της Ενέργειας, Energy Dynamics Accelerator στην ZeniΘ, επιβεβαιώνοντας ακόμα μια φορά το υψηλό επίπεδο ποιότητας και καινοτομίας των προϊόντων και των υπηρεσιών που η Data Communication προσφέρει.
Η Data Communication Α.Ε., Microsoft Gold Partner & στρατηγικός συνεργάτης σημαντικών παικτών της αγοράς ενέργειας, έλαβε την κορυφαία διάκριση Gold Award στην τελετή απονομής των βραβείων τεχνολογικής καινοτομίας και επιστημονικής αριστείας, IMPACT Business IT Excellence (BITE) Awards 2018, που πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 14 Ιουνίου, στον Ιππόδρομο Αθηνών, στο Μαρκόπουλο. Η χρυσή διάκριση κατακτήθηκε στο πλαίσιο της υλοποίησης της ολοκληρωμένης λύσης Πληροφορικής για τον κλάδο της Ενέργειας, Energy Dynamics Accelerator στην ZeniΘ, επιβεβαιώνοντας ακόμα μια φορά το υψηλό επίπεδο ποιότητας και καινοτομίας των προϊόντων και των υπηρεσιών που η Data Communication προσφέρει.
Η διάκριση αφορά στην αξιοποίηση του Energy Dynamics Accelerator, της καθετοποιημένης λύσης της Data Communication για τον κλάδο της Ενέργειας, η υλοποίηση της οποίας έχει στηριχθεί στις διεθνώς αναγνωρισμένες πλατφόρμες Dynamics 365 (CRM) & Microsoft Dynamics NAV. Tο Energy Dynamics Accelerator καλύπτει τις ανάγκες των επιχειρήσεων της ενέργειας, είτε είναι Εταιρείες Παροχής Ενέργειας είτε Διαχειριστές Δικτύου.
Μέσα στο παραπάνω πλαίσιο, η λύση απάντησε πλήρως στις ανάγκες της ZeniΘ, του πρώτου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην ελληνική αγορά, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και προσφέροντας απεριόριστη ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Ειδικότερα, με την υλοποίηση του έργου επιτεύχθηκαν σφαιρική και ολοκληρωμένη απεικόνιση της συνολικής δραστηριότητας των πελατών της επιχείρησης, παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών στους πελάτες, πλήρης αυτοματοποίηση του κύκλου πωλήσεων, προσωποποιημένες διαδικασίες εξυπηρέτησης, καθώς και διασύνδεση με συστήματα τρίτων.
Να σημειώσουμε ότι, από το 2013, η Data Communication έχει αποσπάσει 6 διακρίσεις συνολικά στον θεσμό των BITE Awards, σε αναγνώριση της καινοτομίας που διακρίνει τα προϊόντά της, τα οποία και απαντούν σε εξειδικεύμενες ανάγκες της αγοράς. Συγκεκριμένα, έχουν βραβευτεί για την πρωτοποριακή απάντηση που δίνουν στα κενά της αγοράς οι λύσεις: DC Scan4you (2017), Dynamics CRM & loyalty Marketing για τη FREZYDERM (2017), Energy & Utilities Accelerator (2016) και Pharma CRM Accelerator (2013). Τέλος, το 2015 η Data Communication πρωτοστάτησε και πάλι με Gold Award, για την «Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών» αυτή τη φορά, αποδεικνύοντας ότι η υψηλή τεχνογνωσία της συνοδέυεται από άριστης ποιότητας υπηρεσίες εξυπηρέτησης.
Σο πλαίσιο της τελετής Απονομής των βραβείων, ο Πρόεδρος της Data Communication, κ. Παναγιώτης Βασιλειάδης, δήλωσε: «Η Χρυσή Διάκρισή μας στα φετινά Impact BITE Awards είναι μία ιδιαίτερα σημαντική επιβεβαίωση της άριστης τεχνογνωσίας και της πολυετούς εμπειρίας μας, μα ακόμη περισσότερο της πρωτοπορίας και της αναπτυξιακής στρατηγικής που μας χαρακτηρίζουν. Είμαστε περήφανοι που διακριθήκαμε για δεύτερη φορά στις αυξανόμενες απαιτήσεις του κλάδου της Ενέργειας. Επιπλέον, η συγκεκριμένη διάκριση επιστέγασε τη δυναμική, πολύχρονη συνεργασία που έχουμε με έναν από τους πιο δυνατούς παίκτες στην αγορά της ενέργειας, την ZeniΘ».
Λίγα λόγια για την Data Communication
Με έτος ίδρυσης το 1987 και περισσότερες από 40 .000 εγκαταστάσεις σε πάνω από 21.000 πελάτες στο ενεργητικό της, η Data Communication Α.Ε. είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες πληροφορικής και, παράλληλα, στρατηγικός συνεργάτης της Microsoft. Η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη λειτουργικών και εξειδικευμένων λύσεων ERP, CRM, HRM, που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών κλάδων. Μέσω της πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360º και της μεθοδολογίας υλοποίησης έργων πληροφορικής Sure Step της Microsoft, διασφαλίζει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της. Διαθέτει γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Πάτρα, όπου απασχολεί 150+ στελέχη και διατηρεί σημαντικό Δίκτυο Συνεργατών – Μεταπωλητών που καλύπτει όλη την Ελλάδα.