Η αποχή από τις διακρίσεις ουδόλως απασχολεί όπως φαίνεται τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αφού οι «κόκκινοι διάβολοι» παραμένουν το πιο ισχυρό brand name.
Η αποχή από τις διακρίσεις ουδόλως απασχολεί όπως φαίνεται τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αφού οι «κόκκινοι διάβολοι» παραμένουν το πιο ισχυρό brand name.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης Brand Finance, η οποία ανέλυσε την αξία των πιο σημαντικών ποδοσφαιρικών ομάδων, ο αγγλικός σύλλογος παραμένει στην κορυφή της κατάταξης των συγκροτημάτων με τη μεγαλύτερη εμπορική αξία σήματος.
Παράλληλα, η Μπαρτσελόνα πέρασε στην πρώτη θέση της λίστας με το ισχυρότερο σήμα στην αγορά, εκτοπίζοντας από εκεί την άσπονδη αντίπαλό της, Ρεάλ Μαδρίτης.
Η αξία του σήματος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αυξήθηκε κατά 9%, φτάνοντας τα 1,895 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει 300 εκ. περισσότερα από Ρεάλ και Μπαρτσελόνα, των οποίων οι αξίες αυξήθηκαν κατά 11% και 7% αντίστοιχα, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν Μπάγερν Μονάχου και Μάντσεστερ Σίτι.
Ακόμη, λόγω της επιστροφής στο Champions league, η Γιουνάιτεντ, είδε τη δύναμη του σήματός της να αυξάνεται, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση στην κατάταξη ισχύος της Brand Finance (πρώτη η Μπαρτσελόνα), αφήνοντας πίσω της τη Ρεάλ, ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν Μπάγερν και Λίβερπουλ.
Στην κατάταξη της αξίας του εμπορικού σήματος κυριαρχεί η Premier League, με έξι ομάδες στο Top 10 και 18 ομάδες στο Top 50. Γενικά, οι αγγλικοί σύλλογοι έχουν αξία του εμπορικού σήματος 10,1 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 4,4 των γερμανικών, 3,9 των ισπανικών και 2,1 δισεκατομμύρια των ιταλικών ομάδων.