Ένα περίεργο χτύπημα έγινε τα ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου στον κινηματογράφο «Τριανόν» (Κοδριγκτώνος 21 & Πατησίων 101), όταν άγνωστος άντρας κατέστρεψε την ταμπέλα του.
Ένα περίεργο χτύπημα έγινε τα ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου στον κινηματογράφο «Τριανόν» (Κοδριγκτώνος 21 & Πατησίων 101), όταν άγνωστος άντρας κατέστρεψε την ταμπέλα του.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κινηματογράφου, το περασμένο Σαββατοκύριακο κάποιος κατέστρεψε τη μαρκίζα του κινηματογράφου, σε μια απειλητική ενέργεια που αναδεικνύει το τεράστιο πρόβλημα της ανεξέλεγκτης ανομίας που επικρατεί στο κέντρο της Αθήνας.
Η ανακοίνωση
Το πρωινό του Σαββάτου 28 Απριλίου πηγαίνοντας να δουλέψουμε στο «Τριανόν», είδαμε την μαρκίζα του κινηματογράφου κατεστραμμένη. Ανατρέχοντας στις κάμερες ασφαλείας του σινεμά, παρακολουθήσαμε την πιο σκοτεινή ταινία μικρού μήκους που έχει φιλοξενηθεί στον χώρο: Ένας άνδρας, φορώντας φούτερ με κουκούλα, κατεβαίνει άνετος και με τσιγάρο στο στόμα την οδό Κοδριγκτώνος, βγάζει έναν λοστό καμπυλωμένο στη μία άκρη του, κατεβάζει τη μαρκίζα και συνεχίζει, το ίδιο άνετος, την πορεία του στο δρόμο που βρίσκεται η αίθουσα. Η ώρα ήταν 4:20 το πρωί.
Ο δράστης προφανέστατα δεν είχε σκοπό το ταμείο του σινεμά, ούτε σκόπευε να προκαλέσει «ζημιές», ήρθε κατάλληλα εξοπλισμένος για να κάνει αυτό που έκανε και μόνο. Οι κινήσεις του φανερώνουν έναν σχεδόν επαγγελματία. Η σημειολογία της πράξης του είναι προφανής και μπορεί να εκληφθεί ως σαφές μήνυμα προς το «Τριανόν».
Η νέον φωτεινή μαρκίζα του «Τριανόν» επί 62 χρόνια αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα τοπόσημα της περιοχής. Το «Τριανόν» επέζησε ακόμα και την περίοδο της μεγάλης παρακμής της πλατείας Βικτωρίας, λειτουργώντας ως κέντρο πολιτισμού κι ελεύθερης διακίνησης των ιδεών για τους κατοίκους της Κυψέλης, του Αγίου Παντελεήμονα, ολόκληρης της Αθήνας.
Η ακατανόητη ενέργεια-απειλή ούτε κατά διάνοια μπορεί να μας εμποδίσει να συνεχίσουμε στον δρόμο που χάραξαν ο Ανδρέας Παπαγεωργίου και ο αξέχαστος γιος του Λεωνίδας. Η μαρκίζα του «Τριανόν» θα αποκατασταθεί (παρά το όχι αμελητέο κόστος). Η επιβάρυνση για πρόσθετα μέτρα ασφαλείας (π.χ. ρολά ασφαλείας για πρόσοψη μεγάλης έκτασης κ.λπ.) ξεπερνάει τις δυνατότητές μας, ενώ δεν έχουμε καμιά διάθεση να αλλοιώσουμε την παραδοσιακή, «ανοιχτή» εικόνα της αίθουσάς μας.
Θεωρούμε ότι τα μέλη της κινηματογραφικής κοινότητας, επαγγελματίες, θεατές, αλλά και οι κάτοικοι της Αθήνας, πρέπει να ενημερωθούν για αυτήν τη στοχοποιημένη ενέργεια εναντίον μιας από τις πιο ιστορικές αίθουσες της πόλης, αλλά και για τη δική μας ειλημμένη απόφαση να συνεχίσουμε την πολιτιστική μας προσφορά.
naftemporiki.gr