Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018 – Για το λανσάρισμα της ΜΑΜΟΣ σε επίπεδο Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων βραβεύτηκε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στα φετινά Corporate Affairs Excellence Awards. Συγκεκριμένα, η εταιρία διακρίθηκε στην κατηγορία «Έμμεση επικοινωνία προϊόντος/υπηρεσίας (Brand P.R.)» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα που σχεδίασε και υλοποίησε για την αναβίωση και επανακυκλοφορία της ιστορικής μπύρας ΜΑΜΟΣ, με αφετηρία τη γενέτειρά της, την Πάτρα.
Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018 – Για το λανσάρισμα της ΜΑΜΟΣ σε επίπεδο Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων βραβεύτηκε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στα φετινά Corporate Affairs Excellence Awards. Συγκεκριμένα, η εταιρία διακρίθηκε στην κατηγορία «Έμμεση επικοινωνία προϊόντος/υπηρεσίας (Brand P.R.)» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα που σχεδίασε και υλοποίησε για την αναβίωση και επανακυκλοφορία της ιστορικής μπύρας ΜΑΜΟΣ, με αφετηρία τη γενέτειρά της, την Πάτρα.
Η επιστροφή της μπύρας ΜΑΜΟΣ στην αγορά αποτελεί καρπό της συνεργασίας της οικογένειας Μάμου με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Διατηρώντας την ποιότητα της αυθεντικής συνταγής και τη μοναδική της γεύση, η ιστορική μπύρα παράγεται στην υπερσύγχρονη μονάδα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα, ξαναρχίζοντας ένα ταξίδι που πρωτοξεκίνησε το 1876. Με μια σειρά από εκδηλώσεις, η ΜΑΜΟΣ επανασυστήθηκε στο κοινό της πόλης καταγωγής της και ταξίδεψε τους λάτρεις της μπύρας πίσω στο χρόνο, ξαναφέρνοντας στο σήμερα αυθεντικές στιγμές του τότε. Παράλληλα, μέσω επιτυχημένου storytelling, ξεδιπλώθηκε η ιστορία της οικογένειας Μάμου και της μοναδικής αυτής ετικέτας, δίνοντας την ευκαιρία στους νέους της πόλης να γνωρίσουν και να απολαύσουν την πιο αγαπημένη μπύρα της Πάτρας, όπως τότε.