Μεγάλη ταλαιπωρία προκάλεσε σε γιατρούς και ασφαλισμένους το τεχνικό πρόβλημα του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης της ΗΔΙΚΑ κατά τη διάρκεια των εορτών τονίζει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα είναι επαναλαμβανόμενο, ζητώντας την άμεση αποκατάστασή του.
Μεγάλη ταλαιπωρία προκάλεσε σε γιατρούς και ασφαλισμένους το τεχνικό πρόβλημα του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης της ΗΔΙΚΑ κατά τη διάρκεια των εορτών τονίζει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα είναι επαναλαμβανόμενο, ζητώντας την άμεση αποκατάστασή του.
Ειδικότερα, όπως σημειώνει ο ΙΣΑ στην ανακοίνωσή του, από τη Μεγάλη Πέμπτη και μέχρι χθες το πρωί η πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ παρουσίαζε πρόβλημα στη βάση του ΑΜΚΑ και δεν μπορούσαν να συνταγογραφηθούν τα φάρμακα και οι εξετάσεις στους ασθενείς.
Ο ΙΣΑ τονίζει ότι το πρόβλημα στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, από τις αρχές του χρόνου, παρουσιάζεται σχεδόν μια φορά το μήνα, «γεγονός απαράδεκτο καθώς οι ασθενείς μένουν χωρίς τα φάρμακα που έχουν ανάγκη ενώ προκαλείται αναστάτωση και δυσλειτουργία στα ιατρεία».
Είναι προφανές σημειώνεται, ότι στους όρους των νέων συμβάσεων τόσο των οικογενειακών όσο και των εξειδικευμένων γιατρών, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη η αδυναμία του συστήματος της ΗΔΙΚΑ.
«Σε περίπτωση που οι αμοιβές των γιατρών γίνονται με πάγια αντιμισθία με συγκεκριμένο ωράριο, το οποίο θα κλείνεται μέσω τηλεφωνικού κέντρου, οι τεχνικές βλάβες θα τινάζουν το σύστημα στον αέρα καθώς δεν θα υπάρχει η ευελιξία μεταφοράς των ραντεβού σε άλλη ώρα. Είναι προφανές ότι μόνο η ελεύθερη επιλογή γιατρού, με αμοιβή κατά πράξη και περίπτωση, θα διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία του συστήματος» υπογραμμίζει ο ΙΣΑ και η ανακοίνωση καταλήγει:
«Ο ΙΣΑ ζητά αφενός άμεση αποκατάσταση των απαράδεκτων και επαναλαμβανόμενων τεχνικών προβλημάτων του συστήματος της ΗΔΙΚΑ και αφετέρου να δημιουργηθούν οι απαραίτητες ασφαλιστικές δικλίδες για την εύρυθμη λειτουργία του νέου συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας».