Τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα, επτά διαδρομές και τετρακόσιες ομάδες απ’ όλο τον κόσμο είναι μόνο μερικά από τα νούμερα-ρεκόρ του δέκατου Panda Raid, του αγώνα που είναι ανοικτός μόνο για κλασικά αυτοκίνητα Panda. Mε αφετηρία τη Μαδρίτη μέχρι τη λίμνη Μοχάμεντ V, κυριαρχούν τα δύσβατα μονοπάτια, οι αμμώδεις εκτάσεις, τα ερημικά τοπία και ένας ατέλειωτος ορίζοντας, έως το θρυλικό Μαρακές.
Από την έντυπη έκδοση
Τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα, επτά διαδρομές και τετρακόσιες ομάδες απ’ όλο τον κόσμο είναι μόνο μερικά από τα νούμερα-ρεκόρ του δέκατου Panda Raid, του αγώνα που είναι ανοικτός μόνο για κλασικά αυτοκίνητα Panda. Mε αφετηρία τη Μαδρίτη μέχρι τη λίμνη Μοχάμεντ V, κυριαρχούν τα δύσβατα μονοπάτια, οι αμμώδεις εκτάσεις, τα ερημικά τοπία και ένας ατέλειωτος ορίζοντας, έως το θρυλικό Μαρακές.
Ένα καταπληκτικό ταξίδι, με ένα εμβληματικό αυτοκίνητο, τόσο εύκολο στον χειρισμό, αλλά ταυτόχρονα και τόσο ανθεκτικό ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες. Από το 1980 που πρωτοπαρουσιάστηκε, τα χαρακτηριστικά αυτά το ακολουθούν έως και σήμερα. Μαζί με τα κλασικά Panda πήρε μέρος και το νέο Fiat Panda Cross 4x4, ένας συνδυασμός ασταμάτητου εξερευνητή της ερήμου και αδιαφιλονίκητου βασιλιά των μεγαλουπόλεων της Ευρώπης. Ο φυσικός κληρονόμος του μυθικού Panda 4x4 που ξεκίνησε πριν από 35 χρόνια, το σημερινό Panda Cross 4x4, έχει τον μοναδικό χαρακτήρα των μεγαλύτερων high-end SUV, μόλις σε 3,7 μέτρα.