Mag
Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018 09:29

Ελβετία: Στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τους ωρολογοποιούς

Στροφή στην ψηφιακή εποχή και το e-commerce κάνουν οι Ελβετοί ωρολογοποιοί, οι οποίοι -ξεπερνώντας παλαιότερους δισταγμούς τους- δημιουργούν ηλεκτρονικά καταστήματα και λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στροφή στην ψηφιακή εποχή και το e-commerce κάνουν οι Ελβετοί ωρολογοποιοί, οι οποίοι -ξεπερνώντας παλαιότερους δισταγμούς τους- δημιουργούν ηλεκτρονικά καταστήματα και λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Το Διαδίκτυο αλλάζει τα δεδομένα με καταπληκτικό τρόπο», εξήγησε ο Νταβίντ Σαντίγ, ο πρόεδρος του Digital Luxury Group, συμβουλευτικής εταιρείας στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του, σήμερα το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει μόλις το 3% των πωλήσεων των ωρολογοποιών, ωστόσο έως το 2022, το μερίδιό του μπορεί να αυξηθεί από 8 έως 12%, σε συνάρτηση με το εύρος των τιμών.

Καθώς ορισμένες μάρκες χρησιμοποιούν ήδη τα ψηφιακά εργαλεία κυρίως για να επικοινωνούν με τους συλλέκτες, πολλές σκέφτονται να περάσουν πλέον και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Πέρυσι, η Omega, μια από τις μεγαλύτερες και τις πλέον αξιόπιστες ωρολογοποιίες, έκανε την έκπληξη διοργανώνοντας μια πώληση αστραπή στο Instagram απευθυνόμενη σε μια κοινότητα θαυμαστών της μάρκας πριν ανακοινώσει τον Σεπτέμβριο την έναρξη λειτουργίας της πρώτης της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για την αμερικανική αγορά.

Η Oris, άλλη ελβετική μάρκα, ετοιμάζει επίσης το δικό της e-shop, στις ΗΠΑ, αλλά προτίθεται επιπλέον να απευθυνθεί κατευθείαν στη νέα γενιά αγοραστών με ένα κινητό κατάστημα, εγκατεστημένο μέσα σε ένα αμερικανικό τροχόσπιτο Airstream που θα οργώσει τα φεστιβάλ κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Στη Βασιλεία, η γαλλική μάρκα Bell & Ross που κατασκευάζει ρολόγια στην Ελβετία εμπνευσμένα από τον κόσμο της αεροπορίας, ανακοίνωσε την πώληση τριών μοναδικών κομματιών αντί 400.000 ευρώ έκαστο: το ένα στο Mr Porter, τον ιστότοπο διανομής προϊόντων πολυτελείας για τον άνδρα, το δεύτερο στο δικό της e-shop και το τελευταίο στο παραδοσιακό της κατάστημα.

Ο αγοραστής θα μπορεί, αν το επιθυμεί, να ταξιδέψει στην Ελβετία με ιδιωτικό τζετ και να συναντήσει τον κατασκευαστή του ρολογιού του.

Ωστόσο καθώς ακόμη δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά καταστήματα, τα ψηφιακά εργαλεία θα λειτουργήσουν με τέτοιο τρόπο ώστε να προσελκύουν την πελατεία στο κατάστημα.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP